قصد مربیگری در کشور دیگری ندارم، پیشنهاد ‬بلغارها را بررسی می کنم

به گزارش بهترین مقاله، حسن ذوالقدر سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و اینکه اکنون بسیاری از مربیانی ایرانی در کشورهای مختلف مسئولیت دارند و تلاش چشمگیر آنها مورد ستایش جامعه جهانی است، خود نشان از سطح بالای تکواندو کشورمان است که حاصل تلاش سه دهه اخیر خانواده بزرگ این رشته المپیکی و پیشکسوتان است. به شخصه برای همه مربیان کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

قصد مربیگری در کشور دیگری ندارم، پیشنهاد ‬بلغارها را بررسی می کنم

وی در مورد پیشنهاد مدیرفنی تیم ملی بلغارستان به وی شرح داد: نه تنها از بلغارستان که چند کشور دیگر پیشنهادات متعددی داشته ام، ولی برنامه ای برای مربیگری در خارج از ایران ندارم. البته با توجه به نیاز فرزاد (پسر ذوالقدر که سرمربی بلغارستان است) در این مسئولیت خطیر پیشنهاد مدیریت فنی تیم های ملی بلغارستان بررسی خواهم کرد. سالهای متمادی در تکواندو ایران مسئولیت های مختلفی داشته ام و به کمک همکارانم عناوین با ارزشی در رقابتهای مهم المپیک، جهان و آسیا کسب کردیم و نمی خواهم به عنوان مربی با تیمی دیگر برابر ایران قرار بگیرم. اما در صورت نیاز تجربیات خودم را در اختیار فرزندم خواهم گذاشت.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران ادامه داد: فرزاد فرزند من است و به حکم پدری کنار او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد. فرزاد انگیزه بالا و البته قابلیت های زیادی دارد و همین قابلیت ها نیز مورد توجه مسئولان فدراسیون تکواندو بلغارستان قرار گرفته است. او در تمرینات به هم تیم هایی خود کمک می کرد و نکاتی را بیان کرده که چنین مسئولیتی را همزمان با مبارزه برای کسب سهمیه المپیک پیشنهاد داده شد.

ذوالقدر در پایان گفت: برای کمک به مربیان ایرانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و آرزوی قلبی من موفقیت همه تکواندوکاران ایرانی در عرصه بین المللی است. فرزاد هم یکی از آنهاست برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1276

به "قصد مربیگری در کشور دیگری ندارم، پیشنهاد ‬بلغارها را بررسی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد مربیگری در کشور دیگری ندارم، پیشنهاد ‬بلغارها را بررسی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید