هادی پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید

به گزارش بهترین مقاله، چهره المپیکی تکواندوی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز دنیا گفت: ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو به این رشته آسیب می زند.

هادی پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید

آرمین هادی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با گلایه از ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: واقعا دیگر نمی دانم چه بگویم چرا که تکلیفمان معین نیست. سال آینده مسابقات زیادی در پیش داریم و هنوز برنامه مان را نمی دانیم. از خرداد مسابقات گرندپری که از مسابقات دنیای هم سخت تر است، آغاز می گردد، همه کشورهای دنیا در حال برنامه ریزی و تمرین هستند اما ما در بلاتکلیفی به سر می بریم.

چهره المپیکی تکواندوی ایران، اعلام کرد: تکواندو یک رشته دنیای است و مسابقات دنیای این رشته بر خلاف بعضی رشته های دیگر که 20 یا 30 کشور در آن حاضر می شوند، با حضور 180 تا 200 کشور برگزار می گردد.

دارنده مدال های نقره و برنز دنیا، توضیح داد: همه دنیا در حال تمرین هستند اما ما در فاصله 2 سال مانده به المپیک برنامه ریزی نکرده ایم. امیدوارم هر چه که به نفع تکواندو است هر چه زودتر انجام گردد، این شرایط به جز آسیب به تیم ملی و ملی پوشان نتیجه دیگری نخواهد داشت. قطعا بچه ها از این شرایط لطمه می خورند. ما سال مهمی را پیش رو داریم و هر ثانیه برای ما باید مهم باشد.

وی اضافه نمود: مسابقه لیگ با هزار ماجرا برگزار گردید. ورزشکاران هوگوی استاندارد نداشتند. ورزشکار اینجا راحت امتیاز می گیرد، بعد مسابقات دنیای می رود باید با هوگوهای استاندارد مبارزه کند هر چه می زند امتیاز نمی آید. مسئله ای که باعث شد ما نیز در المپیک هر چه می زدیم امتیاز نگیریم. امیدوارم هر چه زودتر مسائل تکواندو حل گردد تا بتوانیم با خیالی آسوده برای کسب موفقیت درمیادین پیش رو برنامه ریزی کنیم.

هادی پور در ادامه درباره آخرین شرایط خود گفت: خدا را شکر دوره مصدومیتم تمام شد و در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر در رشت تمرین می کنم. تا یک ماه آینده به شرایط ایده آل برای تمرین می رسم و می توانم بدون مشکل در اردوهای تیم ملی و مسابقات پیش رو حاضر شوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2017

به "هادی پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید