ووهان باز دنیا را شگفت زده کرد

به گزارش بهترین مقاله، شهر ووهان که چند ماهی به عنوان مرکز شدت همه گیری کروناویروس و به تبع آن قرنطینه کامل شهر پیوسته در رسانه های دنیا تکرار میشد، اخیراً با تصاویری متفاوت که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود، باز هم توجه ها را به خود جلب و نگاه ها را خیره نموده است.

ووهان باز دنیا را شگفت زده کرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت رادیو بین المللی چین، تصاویر از مراکز دیدنی و تفریحی مانند هوانگ هه لوئو که بار دیگر میزبان گردشگران محلی و داخل کشور شده، همچنین تصاویری از مجموعه ورزشگاهی سرپوشیده ووهان که در اوج همه گیری به بیمارستان صحرایی تبدیل شده بود و اکنون با برچیده شدن بیمارستان صحرایی، بار دیگر به کاربرد اصلی خود بازگشته، موجب غرور و مباهات مردم چین شده است که در نظرات و پیغام هایی ذیل عکس ها منعکس میشود.

بازگشایی مرکز ورزشی شهر ووهان که در اوج همه گیی کرونا بیمارستان صحرایی شده بود

از جمله کاربری نوشته: دولت چین به جان مردم اولویت میدهد. با تأمین امنیت جانی، امنیت اقتصاد هم تأمین میشود. همه این تصاویر زیبا نتیجه کوشش های یک میلیارد و چهارصد میلیون جمعیت چین است. زنده باد!

کاربر دیگری نظر داده: مردم پایه هر کشوری هستند. با قوی بودن پایه و بنیاد، نیرومند بودن کشور حتمیست. من الان در شهر ووهان هستم. صمیمانه بگویم اینجا یک شهر قهرمان است؛ و کاربری با اشاره به تفاوت برخورد دولت و ملت چین با روش برخورد سایر کشور ها با مشکل همه گیری نوشته است: شاید بعضی کشور های غربی با معنای واقعی واژه فداکاری آشنا نیستند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1254

به "ووهان باز دنیا را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووهان باز دنیا را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید