تور استانبول ارزان: وقوع 3 انفجار در استانبول

به گزارش بهترین مقاله، رسانه های ترکیه گزارش دادند که در یک مدرسه نظامی در شهر استانبول سه انفجار اتفاق افتاده است.

تور استانبول ارزان: وقوع 3 انفجار در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، رسانه های ترکیه، بامداد امروز (آدینه)، از وقوع چند انفجار در یک مدرسه نظامی در شهر استانبول خبر دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، دست کم سه انفجار در یک مدرسه نظامی در منطقه توزلای استانبول به وقوع پیوسته که یکی از این انفجارها در یک مرکز پژوهش ها و توسعه نظامی بوده است.

رسانه های ترکیه با انتشار تصاویری خبر دادند که در این مدرسه نظامی شعله آتش رویت شده و نیروهای امدادی برای اطفای حریق بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند.

هنوز دلیل این انفجار تعیین نشده؛ اما گزارش ها حاکی از آن است که آتش پس از وقوع چند انفجار در محل شعله ور شده است.

به گفته شاهدان عینی، صدای انفجار بسیار بلند بوده و نیروهای امدادی و پلیس بلافاصله پس از حضور در محل، منطقه را تحت محاصره خود درآوردند.

بعضی از رسانه های ترکیه نیز احتمال دادند که آتش سوزی در پی انفجار انبار مهمات به وقوع پیوسته باشد. وزارت دفاع ملی ترکیه پس از گزارش رسانه ها بدون ذکر جزئیات بیشتر در بیانیه ای اظهار داشت که این انفجار تلفاتی بر جای نگذاشته و نیروهای امدادی آتش را خاموش نموده اند.

خ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2034

به "تور استانبول ارزان: وقوع 3 انفجار در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: وقوع 3 انفجار در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید