وداع تلخ بهرنگ در استمفوردبریج بهرنگ حریف پدرو نشد

به گزارش بهترین مقاله، بهرنگ صفری، مدافع ایرانی- سوئدی مالمو 90 دقیقه مقابل چلسی بازی کرد اما نتوانست مانع پیروزی میزبان گردد. مالمو در مجموع 5 بر یک مغلوب چلسی شد تا بهرنگ وداع تلخی با لیگ اروپا داشته باشد.

وداع تلخ بهرنگ در استمفوردبریج بهرنگ حریف پدرو نشد

مالمو با صفری مغلوب چلسی شد

مالمو، باشگاه مشهور فوتبال سوئد که زمانی زبلاتان ابراهیموویچ را به سطح نخست فوتبال دنیا معرفی کرد، با شکست مقابل چلسی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باز ماند. بازی رفت دو تیم در استادیوم سوئدبانک با نتیجه 2 بر یک به سود چلسی به انتها رسید و پیش بینی می شد که شاگردان ساری بازی آسانی را پیش رو داشته باشند که همین اتفاق هم رخ داد.

  • بهرنگ حریف پدرو نشد

    چلسی در استمفوردبریج و در حضور هزاران طرفدار خودی، مالمو را با 3 گل شکست داد. ابتدا اولیویر ژیرو در دقیقه 55 دروازه یمالمو را باز کرد و سپس نوبت به روس بارکلی و کالوم هودسون در دقایق 74 و 84 رسید تا 2 بار دیگر دروازه حریف سوئدی را فرو بریزند. بهرنگ صفری، مدافع ایرانی- سوئدی مالمو هم 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست مانع پیروزی چلسی گردد. صفری با حضور در ترکیب مالمو، هشتاد و هشتمین بازی اروپایی خود را انجام داد و به یک رکورد جالب دست یافت. هر چند با توجه به سن صفری که حالا 34 ساله شده، بعید است این رقم افزایش پیدا کند. -

    چلسی با توجه به پیروزی 2 بر یک در بازی رفت، در مجموع 5 بر یک مالمو را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. بردی که آسان و بدون مانع خاصی به نام ساری و شاگردانش ثبت شد.

    12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 121

به "وداع تلخ بهرنگ در استمفوردبریج بهرنگ حریف پدرو نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع تلخ بهرنگ در استمفوردبریج بهرنگ حریف پدرو نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید