رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی، آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد

به گزارش بهترین مقاله، در ادامه رقابت های مقدماتی یورو 2020، از ساعت 23 و 15 دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار گردید.

رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی، آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ، در ادامه رقابت های مقدماتی یورو 2020، از ساعت 23 و 15 دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار گردید.

در مهمترین مسابقه از گروه J، تیم ملی ایتالیا مهمان بوسنی و هرزگوین بود که قاطعانه و با سه گل حریف را شکست داد. در دقیقه 21، فرنچسکو آچربی مدافع پیش تاخته آتزوری گل نخست را به ثمر رساند. لورنزو اینسینیه در دقیقه 37 گل دوم را زد و آندره آ بلوتی در دقیقه 53 سومین گل مهمان را وارد دروازه ابراهیم سه هیچ دروازه بان بوسنی کرد.

شاگردان مانچینی با کسب دهمین برد پیاپی خود، رکورد تاریخ ایتالیا را از حیث بیشترین برد پیاپی را شکستند و برای نخستین بار توانستند در 10 بازی پیاپی پیروز شوند و رکورد 9 پیروزی پیاپی سال 1939 را شکستند. آن ها همچنین برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خود، شش برد پیاپی خارج از خانه را کسب کردند. لاوجوردی پوشان امشب با یک کلین شیت دیگر، در 9 بازی از 12 دیدار اخیرشان کلین شیت نموده اند.

در جدول این گروه، ایتالیا با کسب 9 پیروزی پیاپی از 9 مسابقه خود، با 27 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول جای دارد و صعودش را از مدت ها قبل به مسابقات یورو قطعی نموده بود. بوسنی بحران زده هم با 10 امتیاز در رتبه پنجم گروه است. ساعتی قبل هم در همین گروه، فنلاند با پیروزی مقابل لیختن اشتاین، صعودش را به جام ملت های اروپا، به عنوان تیم دوم این گروه، قطعی نموده بود.

در گروه F، تیم ملی اسپانیا میزبان مالت بود که با هفت گل حریفش را در هم کوبید. آلوارو مورتا در دقیقه 23، کازورلا دقیقه 41، تورس دقیقه 62، سارابیا دقیقه 63، اولمو دقیقه 69، مورنو دقیقه 71 و ناواس در دقیقه 86 گل های لاروخا را در این دیدار به ثمر رساندند. موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید با گلزنی در این دیدار، برای نخستین بار در دوران حرقه ای خود، پیروز شد در هفت بازی پیاپی (تیم ملی و باشگاهی) گلزنی کند. همچنین برای نخستین بار در تاریخ تیم ملی اسپانیا، هفت بازیکن مختلف برای این تیم در یک بازی پیروز به گلزنی شدند.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی سوئد مهمان رومانی بود که با نتیجه دو بر صفر از سد میزبانش عبور کرد. مارکوس برگ در دقیقه 18 و رابین کواسون در دقیقه 34 گل های سوئد را در این مسابقه زدند.

در جدول این گروه، اسپانیای از پیش صعود نموده با 23 امتیاز صدرنشین است و تیم ملی سوئد با پیروزی در دیدار امشبش، صعودش را به مسابقات یورو 2020، قطعی کرد و با 18 امتیاز در رتبه دوم گروه جای دارد. رومانی هم با 14 امتیاز سوم است.

در گروه D نیز، دانمارک با شش گل مهمانش جبل الطارق را شکست داد و سوئیس با یک گل از سد مهمانش گرجستان گذشت. در این گروه هم، دانمارک با 15 امتیاز صدرنشین است و بیشترین بخت را برای صعود دارد. سوئیس نیز با 14 امتیاز در رتبه دوم است. ایرلند 12 امتیازی هم در این گروه سوم است و همچنان شانس صعود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 478

به "رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی، آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی، آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید