واگذاری رایت 5 عنوان کتاب دینی به ناشران مالزی، ترکیه، هلند و آلمان

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: مدیر انتشارات طوبای محبت از مذاکره با ناشران مسلمان جهان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اطلاع داد و گفت: در نهایت پس از این مذاکرات رایت 5 عنوان از مهمترین کتب دینی عرضه شده را به ناشرانی از مالزی ، ترکیه، هلند و آلمان واگذار کردیم.

واگذاری رایت 5 عنوان کتاب دینی به ناشران مالزی، ترکیه، هلند و آلمان

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

قربان پور، مدیر انتشارات طوبای محبت با اشاره به حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: ما در نمایشگاه کتاب فرانکفورت بالغ بر 100 عنوان کتاب به 10 زبان زنده جهان را عرضه کردیم، این زبان ها عبارتند از انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، فارسی، عربی، اردو و دانمارکی.

وی اضافه نمود: انتشارات طوبای محبت علاوه بر آثار منتشره خود، آثار ناشران دیگری از جمله مجمع جهانی اهل بیت(ع) را نیز ارائه کرد. در ایام نمایشگاه مذاکرات متعددی با ناشران مالزی و ترکیه داشتیم و در نهایت رایت 5 عنوان از کتاب های دینی را به ناشرانی مسلمان از مالزی، ترکیه، هلند و آلمان واگذار کردیم.

قربان پور با اشاره به عناوین کتاب هایی که رایت آن ها واگذار شده است، گفت: تقویم شیعه از عبدالحسین نیشابوری، شناخت اسلام ، معرفت نفس اثر محمد شجاعی و... از مهمترین این کتاب هاست که قرار است به زبان مالایی ، ترکی استابولی و انگلیسی برای انتشار در مالزی ، ترکیه، هلند و آلمان منتشر گردد.

وی هم چنین از اهدای کتاب های این انتشارات به مراکز اسلامی آلمان و به صورت معین هامبورگ و فرانکفورت اطلاع داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 414

به "واگذاری رایت 5 عنوان کتاب دینی به ناشران مالزی، ترکیه، هلند و آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری رایت 5 عنوان کتاب دینی به ناشران مالزی، ترکیه، هلند و آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید