هواوی از لیست سیاه ایالات متحده خارج نشده است ، مجوزهای همکاری موقتی خواهند بود

به گزارش بهترین مقاله، شرکت هواوی همچنان در لیست سیاه هواوی قرار گرفته است این در حالیست که بعضی تصور می نمایند، شرایط هواوی از حالت بحرانی خارج شده است با این وجود حقیقت این است که تنها بعضی از محدودیت های تجاری هواوی آن هم بر اساس تعدادی پیش شرط لغو شده است.

هواوی از لیست سیاه ایالات متحده خارج نشده است ، مجوزهای همکاری موقتی خواهند بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت هواوی که طی ماههای اخیر تحت فشار شدید تعرفه های تجاری ایالات متحده قرار داشت، به گفته وزیر بازرگانی ایالات متحده از فشار تحریم ها تا حد زیادی آزاد شد. اما این وعده به همان سادگی که بعضی رسانه ها اعلام کردند نیست.

وقتی طی روزهای گذشته اعلام شد که هواوی از این پس می تواند روابط تجاری خود را با ایالات متحده ادامه دهد بسیاری تصور کردند هواوی به طور کامل از لیست تحریم های ایالات متحده خارج شده است، اما ماجرا چیز دیگری است. به بیانی دقیق تر هواوی هنوز هم در لیست سیاه ایالات متحده قرار گرفته است.

شرکت های آمریکایی قادر به فروش تجهیزات به هواوی خواهند بود اما نه به این راحتی ها. هر شرکتی که میخواهد با شرکت های ایالات متحده مبادلات انجام دهد ابتدا بای مجوز اخذ نموده و ثابت کند که هیچ خطری برای امنیت ملی ایالات متحده ندارد. این قوانین باعث می گردد از یک سو فضا برای تجارت شرکت های ایالات متحده کمی باز تر گردد و از سوی دیگر شرایط همچنان به نفع دونالد ترامپ باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2186

به "هواوی از لیست سیاه ایالات متحده خارج نشده است ، مجوزهای همکاری موقتی خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از لیست سیاه ایالات متحده خارج نشده است ، مجوزهای همکاری موقتی خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید