نتیجه گیری درباره سرمربی تیم امید در حال نهایی شدن ، گزینه قلعه نویی انتخاب می گردد؟

به گزارش بهترین مقاله، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مهم ترین بحث هایی که دغدغه جامعه فوتبال است، تیم ملی امید است که بحث مفصلی درباره آن شد.

نتیجه گیری درباره سرمربی تیم امید در حال نهایی شدن ، گزینه قلعه نویی انتخاب می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ظاهرا قرار بود در نشست امروز پیرامون یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی بحث گردد و در نهایت یکی به عنوان سرمربی تازه تیم امید جانشین مهدی مهدوی کیا انتخاب گردد اما این اتفاق صورت نگرفت و انتخاب سرمربی تیم امید به جلسات بعدی موکول شد. مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان به نظر گزینه داخلی فدراسیون فوتبال برای راهنمایی تیم امید بود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر که امروز در نشست هیات رئیسه پیرامون سرمربی تیم ملی امید صحبت شد، گفت: مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه نقطه نظراتی داشتند. باید تعاملی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون برای تشکیل این تیم برقرار گردد، درست مشابه سرمربی تیم ملی بزرگسالان. بنا شد که رئیس فدراسیون پیشنهادهایش را بیاورد تا گزینه های مدنظر مورد آنالیز قرار بگیرد و مذاکرات صورت بگیرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال هم چنین از تعامل این فدراسیون با کمیته ملی المپیک برای انتخاب سرمربی تیم امید اطلاع داد و گفت: تعاملی با کمیته المپیک صورت گرفت و فدراسیون نکته ای ندارد. قطعاً با هماهنگی ها به جمع بندی می رسیم. بحثی که در هیئت رئیسه شد و منطقی بود وصل بودن زنجیره وار تیم های ملی است، چرا که محصول بازیکنی که در تیم نوجوانان آماده می گردد مقطعی برای تیم جوانان، سپس برای تیم امید و در ادامه به بزرگسالان می رود. قطعاً تیم امید باید تعاملی با تیم بزرگسالان داشته باشد و هم سنخی ها و همگن ها باید بین فضای کادر فنی تیم ملی و تیم شکل بگیرد تا تعامل صورت بگیرد. این کار باعث رد و بدل شدن بازیکنان امید به تیم بزرگسالان می گردد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید در پی هماهنگی هایی با امیر قلعه نویی هم هست تا بین سرمربی تیم امید و تیم ملی تعامل به وجود بیاید. تیم امید در مسابقات پیش رو باید به مصاف حریفان خود در بازی های مقدماتی المپیک برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2238

به "نتیجه گیری درباره سرمربی تیم امید در حال نهایی شدن ، گزینه قلعه نویی انتخاب می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه گیری درباره سرمربی تیم امید در حال نهایی شدن ، گزینه قلعه نویی انتخاب می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید