یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای دانمارک برابر چک، گام بلند وایکینگ ها برای صعود

به گزارش بهترین مقاله، تیم ملی دانمارک با پیروزی در نیمه نخست بازی با چک در آستانه حضور در جمع 4 تیم برتر یورو 2020 نهاده شد.

یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای دانمارک برابر چک، گام بلند وایکینگ ها برای صعود

به گزارش خبرنگاران، در شروع دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم المپیک باکوی آذربایجان تیم های فوتبال جمهوری چک و دانمارک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با پیروزی 2 بر صفر دانمارکی ها با گل های دلانی (5) و دولبرگ (42) به خاتمه رسید.

در 45 دقیقه نخست این بازی که آمار دو تیم تقریباً برابر بود، این قرمزپوشان اسکاندیناوی بود که روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. این گل خیلی زود و در دقیقه 5 مسابقه به ثمر رسید زمانی که ضربه ارسالی استریجر را توماس دلانی، هافبک 29 ساله تیم دورتموند از نزدیک نقطه پنالتی به تور دروازه چکی ها چسباند و ششمین گلش را برای دانمارک به ثمر رساند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های دیگری هم برای گلزنی ایجاد کردند که یکی پس از دیگری به هدر رفت تا اینکه دانمارک در دقیقه 42 بار دیگر به گل رسید. این بار این کاسپر دولبرگ بود که در دهانه دروازه چکی ها، ارسال زیبای مائله با بیرون پای راست که از مقابل چند بازیکن عبور کرد را به آسانی و در حالی که دروازه بان حریف هیچ شانسی برای مهار آن نداشت به گل دوم دانمارکی ها تبدیل کرد تا این تیم گام بلندی برای تبدیل شدن به سومین صعود کننده به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 بردارد.

تداوم این نتیجه دانمارکی ها را در مرحله نیمه نهایی برابر برنده مصاف دومین بازی امشب میان تیم های انگلیس و اوکراین قرار می دهد که از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکوی شهر رم برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1763

به "یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای دانمارک برابر چک، گام بلند وایکینگ ها برای صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای دانمارک برابر چک، گام بلند وایکینگ ها برای صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید