مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش ثروت مدیرعامل آمازون تا جریمه سنگین فیس بوک

به گزارش بهترین مقاله، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش ثروت مدیرعامل آمازون تا جریمه سنگین فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

سه گوشی گلکسی S20 به زودی وارد بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده می شوند. گوشی هایی که به جای تراشه خانگی سامسونگ از کوالکام اسنپدراگون 865 استفاده می نمایند (به نظر می رسد فقط مدلهای اروپایی از Exynos 9830 استفاده خواهند کرد).مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ثروت جف بزوس مدیرعامل آمازون همیشه یکی از موارد مورد توجه رسانه ها است. ثروتی که این روزها رکورد افزایش را شکسته است. درواقع ثروت مدیرعامل آمازون ، جف بزوس ، در 15 دقیقه 5/13 میلیارد دلار افزایش یافت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به روزرسانی اتوماتیک واتس اپ را غیرفعال نموده باشید، می توانید واتس اپ را به صورت دستی در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود به روز کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی گوشی هوشمند تاشو میت ایکس را طی سال گذشته در ماه فوریه و بعد از آن در ماه سپتامبر معرفی کرد ، این شرکت حق ثبت اختراعی را برای تلفن هوشمند جدید تاشو با پشتیبانی از قلم ثبت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت فیس بوک به دلیل سوء استفاده در تشخیص چهره موظف به پرداخت جریمه شده است. احتمالا به یاد دارید که فیس بوک در سال 2011 آغاز به برچسب زدن نام افراد در عکس ها کرد. این اقدام این روزها به یک جریمه سنگین منتهی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 742

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش ثروت مدیرعامل آمازون تا جریمه سنگین فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش ثروت مدیرعامل آمازون تا جریمه سنگین فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید