قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 29 شهریور ، طراحی نو پرچمدار سامسونگ

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 29 شهریور ، طراحی نو پرچمدار سامسونگ

گوشی های سری گلکسی S22 با سبک طراحی تازه از راه می رسند

با وجودی که چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ فاصله داریم، گزارش ها از همین حالا ویژگی های آن ها را برملا می نمایند. حالا به گفته یکی از منابع مطلع به نام Ice Universe، سامسونگ برای سری گلکسی S22 از سبک طراحی تازهی استفاده می نماید.

به گفته Ice Universe، در کنار سبک طراحی تازه، نسبت تصویر گلکسی S22 اولترا از 20:9 نسل کنونی به 19.3:9 تغییر می نماید و نسبت نمایشگر به بدنه اش هم افزایش می یابد.

با وجودی که این منبع از سبک طراحی تازه و البته تغییر نسبت تصویر خبر داده، جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده. با این حال تا به امروز رندرهای مختلفی برای نسل بعدی گلکسی S منتشر شده که بعضی از آن ها طراحی متفاوتی را نسبت به گلکسی S21 به تصویر می کشند.

در کنار این رندرها، بعضی مشخصات فنی این گوشی های هوشمند هم افشا شده اند. برای مثال می دانیم سامسونگ سری گلکسی S22 را با چیپ اگزینوس 2200 مجهز به پردازشگر گرافیکی RDNA2 شرکت AMD و تراشه اسنپدراگون 898 روانه بازار کشورهای مختلف می نماید.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هواوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

آخرین اخبار و گزارش ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ و تکنولوژی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1818

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 29 شهریور ، طراحی نو پرچمدار سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 29 شهریور ، طراحی نو پرچمدار سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید