مهاجری: اگر قرار باشد داوری اشتباهات داور دیگری را جبران کند باید در این فوتبال را بست، با تیمی بهتر وارد نیم فصل دوم می شویم

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعلام نمود، این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر با تیمی بهتر وارد مسابقات خواهد شد.

مهاجری: اگر قرار باشد داوری اشتباهات داور دیگری را جبران کند باید در این فوتبال را بست، با تیمی بهتر وارد نیم فصل دوم می شویم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های فوتبال نساجی مازندران و شهر خودرو در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی فردا از لحاظ جدولی، آخرین ملاقات نیم فصل به شمار می رود. در شرایطی که ما یک بازی معوقه مقابل پرسپولیس داریم و به ما گفته اند باید پس از ملاقات با گل گهر و پیکان این بازی را انجام دهیم. یعنی ما در نیم فصل هم ضرر می کنیم. فشردگی مسابقات کار ما را سخت نموده است.

وی با بیان اینکه چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی، توان مضاعفی از شاگردانش می گیرد، توضیح داد: کوشش کردیم ریکاوری جسمی و روحی داشته باشیم تا بازیکنان ما مقابل تیم خوب و شایسته شهر خودرو، بازی خوب و منسجمی ارائه نمایند. ان شاءالله نتیجه لازم را بگیریم تا از لحاظ جدولی و موارد دیگر، شوکی مثبت به خودمان وارد کنیم.

سرمربی نساجی درباره مصدومان تیمش گفت: میلاد سرلک دچار شکستگی بینی شده و علاوه بر او، رضا علیاری را هم در اختیار نداریم. شرایط علی شجاعی هم 50-50 است. با این وجود با تمام توان به مصاف شهر خودرو می رویم.

مهاجری در خصوص شکست شاگردانش مقابل ذوب آهن و عدم تمرکز آنها در آن مسابقه اظهار داشت: آن مسابقه یک اتفاق بود. ما این بازی را خوب آغاز نکردیم، اما در 15 دقیقه اول بهتر شدیم و صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که گل نشد. اتفاقات آن ملاقات، جزئی از فوتبال بود. تمرکز خیلی مهم است که ما دو جلسه با بازیکنان صحبت کردیم تا بتوانیم با تمرکز و شرایط بهتر، عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با تمجید از شاگردان یحیی گل محمدی اعلام کرد: شهر خودرو تیم منجسم و فرصت طلبی است که اگر مقابل این تیم اشتباه کنیم، بدجور تنبیه می شویم. بچه ها باید کوشش نمایند و توان خود را بگذارند که تا حالا این کار را نموده اند. ما در بخش بازیکن دست مان بسته است، اما در نیم فصل، بازیکنانی به تیم اضافه می کنیم و با تیم بهتری وارد نیم فصل دوم شویم.

سرمربی نساجی درباره اینکه ممکن است موعود بنیادی فر، اشتباه داور ملاقات شهر خودرو مقابل سپاهان را در این مسابقه جبران کند، توضیح داد: امیدوارم این یک برداشت اشتباه باشد. اگر این گونه باشد که وقتی یک تیم از داوری ضرر می نماید و داور در هفته بعدی بخواهد این اشتباه را جبران کند، نه زیبنده فوتبال ماست و نه این راه به روشنی ختم می گردد. با شناختی که از ممبینی (رئیس کمیته داوران) دارم، او تمام شرایط را در نظر گرفته که این تیم داوری را برای مسابقه فردا انتخاب نموده است.

مهاجری با بیان اینکه موعود بنیادی فر پیش تر اشتباهاتی داشته است، گفت: بنیادی فر با این حال یکی از داوران الیت ماست و امیدوارم تمرکز لازم را داشته باشد تا حقی از تیمی در مستطیل سبز ضایع نگردد. امیدوارم هر تیمی که از لحاظ فنی شرایط بهتری دارد، با توانایی خود به رجحان برسد. اگر این تفکر مسموم و خطرناک وجود داشته باشد که یک داور بخواهد اشتباه اتفاق افتاده علیه تیمی را هفته بعد جبران کند، باید درِ فوتبال این را بست. ان شاءالله بنیادی فر با تمرکز و شرایط خوبی پا به زمین بگذارد و سوت هایی بزند که عدالت، رعایت گردد.

وی درباره حضورش در نشست خبری پیش از ملاقات با ذوب آهن در شرایطی نامطلوب و غیبت سرمربی شهر خودرو در نشست خبری توضیح داد: نمی دانم چرا گل محمدی به نشست نیامده است. شاید او مسئله ای داشته است که خودش باید جوابگو باشد. سالنی که ما برای نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن به آن رفتیم، شرایط لازم را نداشت و آن را آماده کردند. دیدیم که خبرنگاران آمده اند و احتیاج است که جوابگو باشیم. به همین دلیل، نشست خبری را در آن شرایط برگزار کردیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این پرسش که با توجه به غیبت بسیاری از سرمربیان در نشست های خبری قبل از بازی، آیا بهتر نیست که سرمربیان تنها در نشست خبری بعد از بازی حاضر شوند، اظهار داشت: انجام هر کاری باید عایدی داشته باشد. به سازمان لیگ یا هر کسی که متولی این جلسات (نشست های خبری) است می گویم اگر این نشست ها آورده ای ندارد، بهتر است آن را تعطیل نمایند. این گونه بهتر است تا اینکه رسانه ها ناراحت باشند، مربی تحت فشار باشد و یکسری هم به کنفرانس خبری نیایند.

سازمان لیگ باید به این موضوع ورود کند که اگر نشست های خبری عایدی ندارد، این نشست ها بعد از بازی برگزار گردد تا مربیان و خبرنگاران دلخور نشوند.، مهاجری ضمن بیان این جمله گفت: ما در نشست خبری پیش از مسابقات، افکار و شرایط خود را به طرفداران یا کسانی که احتیاجمند اطلاعات تیم هستند، منتقل می کنیم. کوشش می کنیم به خبرنگارانی که زحمت می کشند و به نشست خبری می آیند، احترام بگذاریم.

وی درباره عملکرد نساجی در نیم فصل اول اعلام کرد: اجازه دهید پس از بازی فردا این سؤال را پاسخ دهم که برآوردی از عملکرد تیم در نیم فصل اول داشته باشم، چون می خواهم اطلاعاتی که ارائه می کنم، بر پایه ادله باشد. اگر بخواهم کلی صحبت کنم، باید بگویم که عملکرد ما از لحاظ فنی می تواند قابل قبول باشد، اما نتایج خوبی نگرفته ایم. تغییرات زیادی در بازیکنان و مالکیت باشگاه داشتیم، اما با ادامه فرایند فعلی، حفظ بازیکنان تیم و اضافه کردن چند بازیکن جدید، در نیم فصل دوم می توانیم شرایط بهتری برای خودمان رقم بزنیم.

سرمربی نساجی در خصوص شرایط علی شجاعی و میلاد سرلک هم گفت: بعید می دانم شجاعی به این مسابقه برسد. سرلک حدود دقیقه 20 ملاقات مقابل ذوب آهن، از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد که برای بازگشت به شرایط مناسب، چند هفته ای نمی تواند نساجی را همراهی کند. غیبت بازیکنی چون سرلک که جزو یکی از پازل های تاکتیکی ماست، کارمان را سخت می نماید.

مهاجری راجع به شرایط مهدی نظری و در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن، شرایط بازی را دارد یا خیر، گفت: نظری مصدوم نبود و این هفته در تمرینات حضور داشت. او شرایط بازی را داشته که وارد تیم شده است.

وی در خصوص شرایط امید سینگ پس از بازگشت به تمرینات نیز توضیح داد: سینگ چند جلسه است که به ما اضافه شده، اما به خاطر مسائل شخصی، مدتی از ما جدا شد. من او را در اختیار باشگاه گذاشتم و پس از صحبت با مدیران باشگاه و با در نظر دریافت تمهیدات، یک هفته است که در تمرینات نساجی شرکت نموده است. تا امید شرایطش را برگرداند و او را در لیست 18 نفره تیم بگذاریم، زمان می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 629

به "مهاجری: اگر قرار باشد داوری اشتباهات داور دیگری را جبران کند باید در این فوتبال را بست، با تیمی بهتر وارد نیم فصل دوم می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: اگر قرار باشد داوری اشتباهات داور دیگری را جبران کند باید در این فوتبال را بست، با تیمی بهتر وارد نیم فصل دوم می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید