تور ارزان ایتالیا: سری A ایتالیا، ناپولی برای دومین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد، پیروزی قاطع لاتزیو در دربی لوتیتو

به گزارش بهترین مقاله، دیدارهای هفته دوازدهم سری A ایتالیا با توقف تیم فوتبال ناپولی در یک بازی خانگی مقابل هلاس ورونا و پیروزی لاتزیو در خانه برابر سالرنیتانا به خاتمه رسید.

تور ارزان ایتالیا: سری A ایتالیا، ناپولی برای دومین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد، پیروزی قاطع لاتزیو در دربی لوتیتو

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته دوازدهم سری A ایتالیا و در سومین شب از این رقابت ها، امشب (یکشنبه) 2 بازی همزمان برگزار گردید که در سرانجام آنها لاتزیو به پیروزی دست پیدا کرد و ناپولی به تساوی رضایت داد.

در استادیوم دیه گو مارادونای شهر ناپل، تیم فوتبال ناپولی که پیش از این در فصل جاری لیگ ایتالیا تنها یک بار دیگر امتیاز از دست داده بود (مقابل رم)، این بار در خانه از پس هلاس ورونا برنیامد و با تساوی یک - یک میدان را ترک کرد.

در این بازی که سرانجامی پرتنش داشت، ابتدا این تیم هلاس ورونا بود که با گلزنی ستاره و ماشین گلزنی این روزهای خود جووانی سیمئونه در دقیقه 13 پیش افتاد. تنها 5 دقیقه بعد لورنزو اینسینیه کاپیتان ناپولی کار را به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه تا سرانجام پابرجا ماند و اخراج دو بازیکن هلاس ورونا، ابتدا دانیل بسا در دقیقه 88 و سپس نیکلا کالینیچ در دقیقه 3+90 هم به تیم میزبان برای کسب پیروزی کمکی نکرد.

ناپولی با این نتیجه 32 امتیازی شد و فعلاً صدرنشین می ماند هرچند در صورت پیروزی میلان در دربی ایتالیا که از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران برگزاری می گردد، صدر جدول از آن روسونری خواهد شد.

در بازی دیگر تیم فوتبال لاتزیو با نتیجه 3 بر صفر سالرنیتانا را شکست داد. این بازی تقابل دو تیمی بود که مالک مشترک (کلودیو لوتیتو) دارند و البته او اداره امور باشگاه را با اختیار تام به فردی دیگر سپرده است.

گل های این بازی به وسیله چیرو ایموبیله در دقیقه 31، پدرو در دقیقه 36 و لوئیز آلبرتو در دقیقه 69 به ثمر رسید تا لاتزیو با کسب ششمین پیروزی اش در این فصل 21 امتیازی گردد و به رده پنجم جدول صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1884

به "تور ارزان ایتالیا: سری A ایتالیا، ناپولی برای دومین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد، پیروزی قاطع لاتزیو در دربی لوتیتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سری A ایتالیا، ناپولی برای دومین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد، پیروزی قاطع لاتزیو در دربی لوتیتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید