منچستریونایتد پیشنهاد 15 میلیون یورویی رم برای اسمالینگ را رد کرد

به گزارش بهترین مقاله، باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه رم به منظور قطعی کردن قرارداد کریس اسمالینک را رد نموده است.

منچستریونایتد پیشنهاد 15 میلیون یورویی رم برای اسمالینگ را رد کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، عملکرد خوب کریس اسمالینگ در تیم فوتبال رم سبب شده تا مدیران این باشگاه ایتالیایی که این بازیکن را در تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از منچستریونایتد به خدمت دریافتد، به فکر قطعی کردن قرارداد این مدافع انگلیسی بیندازد. بر اساس گزارش نشریه دیلی استار انگلیس، باشگاه رم پیشنهادی 15 میلیون یورویی (13 میلیون پوندی) به منچستریونایتد به منظور قطعی کردن قرارداد اسمالینگ 29 ساله ارائه نموده که این پیشنهاد از سوی این باشگاه انگلیسی رد شده است.

نشریه ایل تمپو ایتالیا اخیراً اظهار داشت که دو باشگاه میلان و اینتر هم خواستار به خدمت دریافت اسمالینگ از منچستریونایتد هستند، مدافعی که در کمترین زمان ممکن توانست خود را با فوتبال باشگاهی ایتالیا وفق دهد. او این فصل در 7 بازی از رقابت های مختلف برای جالوروسی به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

اسمالینگ که در سال 2010 از فولام به منچستریونایتد پیوست، پیش از اینکه در این تابستان به رم ملحق گردد، با این تیم انگلیسی دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه، سه قهرمانی در جام خیریه و یک قهرمانی در لیک اروپا را تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 445

به "منچستریونایتد پیشنهاد 15 میلیون یورویی رم برای اسمالینگ را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد پیشنهاد 15 میلیون یورویی رم برای اسمالینگ را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید