مذاکره برای بازگشت 2سرمربی پرسپولیسی به ایران

به گزارش بهترین مقاله، 2 سرمربی سابق پرسپولیس به باشگاه لیگ رجحان پیشنهاد شده اند و شاید شاهد بازگشت آنها به ایران باشیم.

مذاکره برای بازگشت 2سرمربی پرسپولیسی به ایران

به گزارش خبرنگاران در شرایطی که کمتر از یک هفته از خاتمه بیست و دومین دوره لیگ برتر می گذرد اما مدیران باشگاه پیکان، برنامه های خود برای فصل آینده را شروع نموده اند و این طور به نظر می رسد که قصد ندارند زمانی را از دست بدهند.

از اطراف این باشگاه شنیده می گردد، 3-2 روز پیش مجتبی حسینی با حضور در دفتر باشگاه، با اعضای هیات مدیره ملاقات کرد و قرار است برنامه خود برای فصل آینده را به زودی ارائه کند. با توجه به شرایط فعلی، حسینی گزینه اول باشگاه پیکان برای فصل آینده خواهد بود و محتمل است قرارداد سرمربی 2 فصل اخیر خودروسازان تمدید گردد.

در سمت دیگر، شنیده ها حکایت از آن دارد که افشین قطبی و گابریل کالدرون سرمربیان پیشین پرسپولیس به باشگاه پیکان پیشنهاد شده اند و به نوعی، در مدار مذاکره قرار گرفته اند. بحث بر سر حضور محمد ربیعی و سیدمهدی رحمتی روی نیمکت این تیم نیز از هفته قبل شنیده شد. با این حساب، اگر به هر دلیلی مجتبی حسینی با این باشگاه به توافق نرسد، این امکان وجود دارد که مدیران پیکان سراغ گزینه های دیگری بروند.

خودروسازان مدعی هستند در فصل گذشته، تیمی جوان و مقرون به صرفه قیمت را روانه مسابقات کردند اما باید دید در فصل بیست و سوم، همین سیاست را در پیش می گیرند یا قرار است شاهد اتفاقات جدیدی باشیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2256

به "مذاکره برای بازگشت 2سرمربی پرسپولیسی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره برای بازگشت 2سرمربی پرسپولیسی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید