محکومیت نیم میلیارد تومانی برای عیسی آل کثیر؛ علیه استقلال حکم صادر شد

به گزارش بهترین مقاله، تهران (پانا) - کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه بیان کرد.

محکومیت نیم میلیارد تومانی برای عیسی آل کثیر؛ علیه استقلال حکم صادر شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به توضیح زیر است:

*با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر(بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

*در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 185 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب) ، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواستار به اندازه 17 میلیون و 300 هزار ریال است. بعلاوه تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته شرایط بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

*در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2097

به "محکومیت نیم میلیارد تومانی برای عیسی آل کثیر؛ علیه استقلال حکم صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت نیم میلیارد تومانی برای عیسی آل کثیر؛ علیه استقلال حکم صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید