نیمکت پرسپولیس از طلاست، درخشش شهریار مغانلو طبیعی است

به گزارش بهترین مقاله، سرانجام رأفت در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به صعود پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: حضور سه تیم از چهار نماینده فوتبال باشگاهی ایران در مرحله حذفی نشان می دهد که فوتبال باشگاهی ایران جاه طلبی های زیادی در سطح آسیا پیدا نموده است و بازیکنان به خود باوری لازم رسیده اند.

نیمکت پرسپولیس از طلاست، درخشش شهریار مغانلو طبیعی است

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تیم های عربی مثل همواره هزینه زیادی برای موفقیت در آسیا نموده بودند اما در عمل کم آوردند. آنها بازیکنان چند میلیون دلاری دارند اما بازیکنان ایرانی توانستند قدرت فیزیکی و ذهنی خود را به رخ بکشند و باعث موفقیت تیم هایشان شوند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی که به عنوان صدرنشین گروه E به مرحله بعد صعود کردند توضیح داد: واقعا عملکرد پرسپولیس در سطح آسیا ستودنی است. این موضوع بسیار لذت بخش بود که شما تلویزیون را روشن می کردید و بازی پرسپولیس مقابل هر حریفی را با صلابت کامل می دیدید. شخصا به عنوان یک ایرانی افتخار می کردم چنین تیمی در آسیا حضور دارد.

رافت درباره گلزنی های شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس گفت: من بارها گفته بودم که مغانلو احتیاج به زمان دارد. او در محوطه جریمه حریفان قدرتمند و خلاق عمل می نماید. موفقیت او در بازی های آسیایی امری طبیعی است. آل کثیر نیز همچنان به زمان احتیاج دارد تا به شرایط ایده آل گذشته بازگردد.

وی درباره رمز موفقیت سرخپوشان به نیمکت این تیم اشاره نمود و گفت: لیست بازیکنان پرسپولیس آرزوی هر مربی است. نیمکت پرسپولیس از طلا است. یحیی گل محمدی در مقام سرمربی بهترین بهره را از آنها می برد تا میزان بازدهی فنی و روحی بازیکنانش همواره در حد قابل قبول باقی بماند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در سرانجام گفت: این تیم احتیاج به حمایت همه جانبه دارد. مدیران باشگاه باید کاری نمایند که بازیکنان غیر از تمرکز روی بازی هایشان دغدغه دیگری نداشته باشند. پرسپولیس می تواند برای ایران افتخار آفرینی کند و این موضوع به نشاط جامعه هم یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1667

به "نیمکت پرسپولیس از طلاست، درخشش شهریار مغانلو طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت پرسپولیس از طلاست، درخشش شهریار مغانلو طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید