دین محمدی: مسابقات فوتبال پس از خاتمه کرونا باید ادامه پیدا کند، منطقی نیست که تیمی را قهرمان اعلام کنند

به گزارش بهترین مقاله، سیروس دین محمدی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد که مسابقات فوتبال باید پس از پایان ویروس کرونا ادامه پیدا کند.

دین محمدی: مسابقات فوتبال پس از خاتمه کرونا باید ادامه پیدا کند، منطقی نیست که تیمی را قهرمان اعلام کنند

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شیوع ویروس کرونا و بحث هایی که در رابطه با ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر می شود، گفت: ویروس کرونا ادامه پیدا نمی کند و بالاخره به سرانجام می رسد. پس از سرانجام این دوره، حتماً باید مسابقات ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: در بلژیک تیم قهرمان را مشخص کردند که فیفا موضع گرفت و گفت به چه حقی تیم قهرمان را اعلام کردید. تیمی که در لیگ دسته اول یا پایین تر هزینه کرده و امید به صعود داشته است، چه گناهی دارد؟ در لیگ برتر نیز برخی تیم ها برای کسب سهمیه آسیا برنامه ریزی کرده اند، بنابراین منطقی نیست که تیمی را قهرمان اعلام کنند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته اند، یادآور شد: اگر چه برای بازیکنان تمرینات مجازی در نظر گرفته است و به آنها فشاری وارد نمی شود، اما همین که در سیستم تیمی باشند، بهتر است.

دین محمدی درباره موضع اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر گفت: من صحبت های آنها را دیدم. پیشکسوتان بزرگ هستند و حرمت یکدیگر را باید حفظ کنند. مصاحبه علیه یکدیگر کاری ندارد و مهم این است که منطقی حرف بزنند. وقتی فوتبالیست ها ببینند که پیشکسوتان به همدیگر حمله می کنند دیگر احترام نگه نمی دارند. همه تاریخ را می دانند، اما همیشه تاریخ صد در صد درست نیست و ممکن است ایراداتی داشته باشد و بستگی دارد چطور بیان شود. کسانی که از شناسنامه باشگاه خود حرف می زنند باید اطلاعات زیادی داشته باشند. من شاید اطلاعاتم نسبت به باشگاهم کم باشد و پیشکسوتان قبل تر از من بهتر بدانند. در پرسپولیس هم همین طور. من صحبت های حسین کلانی درباره تاریخچه شاهین را دیدم. واقعاً لذت بردم. امیدوارم پیشکسوتان احترام یکدیگر را حفظ کنند.

دین محمدی درباره نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت 6 که به عنوان پیتر چک ایران به دروازه بان اول نساجی مازندران تبدیل شد، گفت: در مقطعی که بهتاش به نساجی اضافه شد و مقابل پرسپولیس بازی کرد، من به کادر فنی اضافه نشده بودم. همین که دوباره فوتبال در یک سریال پخش شد، برای مردم یک دلخوشی بود. به نظرم بهتاش دیر وارد فوتبال شد و اگر از رده های سنی پایین تر شروع می کرد، رشد بیشتری داشت. بهتاش با این قد باید در رشته بسکتبال هم تست بدهد و به نظرم بسکتبالیست می شد، بهتر بود. اگر می خواهد دروازه بان نساجی باشد، فعلاً باید پشت دروازه تمرین کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 940

به "دین محمدی: مسابقات فوتبال پس از خاتمه کرونا باید ادامه پیدا کند، منطقی نیست که تیمی را قهرمان اعلام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: مسابقات فوتبال پس از خاتمه کرونا باید ادامه پیدا کند، منطقی نیست که تیمی را قهرمان اعلام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید