لیبی ، نیروهای حفتر یک منطقه مسکونی را بمباران کردند؛ یک زن و پسرش کشته شدند

به گزارش بهترین مقاله، نیروهای دولت وفاق ملی در لیبی گزارش کردند که به دنبال بمباران شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر یک زن و پسرش کشته و چند نفر بشدت زخمی شدند.

لیبی ، نیروهای حفتر یک منطقه مسکونی را بمباران کردند؛ یک زن و پسرش کشته شدند

جهت دریافت خدمات آلاچیق های فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای دولت وفاق ملی در (غرب) لیبی، امروز (دوشنبه)، گزارش کردند که شبه نظامیان خلیفه حفتر رهبر شبه نظامیان شرق لیبی موسوم ارتش ملی، منطقه قره بوللی در شرق طرابلس (پایتخت) را بمباران کردند که به دنبال این اقدام یک زن و پسرش کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش منابع لیبیایی حال سه مجروح یادشده بسیار وخیم است.

در همین ارتباط، شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر، روز (یکشنبه) نیز یک مسجد در طرابلس را به توپ بستند (جزئیات بیشتر).

از زمان سرنگونی حکومت معمر قذافی رهبر سابق لیبی در سال 2011، این کشور تحت کنترل دو دولت موازی در شرق و غرب در آمده است؛ دولت وفاق ملی به ریاست فایز السراج در طرابلس (غرب کشور) که در سطح دنیا به رسمیت شناخته شده است و دیگری دولت طُبرُق در شرق لیبی که خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان ارتش ملی لیبی را حمایت می نماید.

حفتر با حمایت مصر، امارات و عربستان (و همچنین روسیه و چند کشور غربی) از اواخر فروردین 1398 با هدف اشغال پایتخت، عملیات نظامی علیه طرابلس را شروع کرد اما با مقاومت شدید نیروهای دولت السراج و شبه نظامیان متحد با آن روبرو شده و تا به امروز پیروز نشده است به داخل شهر نفوذ کند. نیروهای دولت السراج نیز از حمایت ترکیه، قطر و ایتالیا برخوردارند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 900

به "لیبی ، نیروهای حفتر یک منطقه مسکونی را بمباران کردند؛ یک زن و پسرش کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی ، نیروهای حفتر یک منطقه مسکونی را بمباران کردند؛ یک زن و پسرش کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید