لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر، تهرانی ها تردد خود را مدیریت نمایند

به گزارش بهترین مقاله، رئیس پلیس راهور پایتخت از لغو یک هفته ای محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک اطلاع داد و از شهروندان تهرانی درخواست کرد تردد خود در هسته مرکزی شهر را مدیریت نمایند.

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر، تهرانی ها تردد خود را مدیریت نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از فردا یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه هزار و چهارصد اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو شده و این مصوبات برای پلیس لازم الاجراست.

وی گفت: برابر این مصوبه، تردد خودرو های شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت 22:00 الی 03:00 به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام شده، همچنان برقرار است، ولی در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران عظیم اضافه نمود: برابر این مصوبات تردد ها از فردا در محدوده طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز شده و در سه شب قدر نیز منع تردد های شبانه لغو شده است، ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می گردد تردد های خود را مدیریت نموده و از سفر های غیر ضروری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر تهران به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی توضیح داد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون برای پلیس راهور تهران عظیم لازم الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1623

به "لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر، تهرانی ها تردد خود را مدیریت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر، تهرانی ها تردد خود را مدیریت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید