لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید

به گزارش بهترین مقاله، مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه وکنار مرکز فعال هستند که مشتریان پروپاقرص خود را دارند.

لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید

تهران، کلان شهری بزرگ و مدرن است که جاذبه های گردشگری و تفریحی متعددی دارد. یکی از جاهای دیدنی تهران را می توان مراکز خرید و مجموعه های تجاری دانست که برخی جزو لوکس ترین مراکز تجاری ایران به حساب می آیند. برای آشنایی با تعدادی از لوکس ترین مراکز خرید تهران همراه خبرنگاران باشید.

گران ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران است که در زعفرانیه قرار گرفته است. این مجتمع تجاری با عرضه بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و غیره معروفیت زیادی پیدا کرده است.

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش در 10 طبقه در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده که پنج طبقه آن تجاری و مابقی پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ یکی از مهم ترین بخش های این پاساژ است؛ چراکه بازدیدنمایندگان می توانند با آسودگی خیال و بدون دغدغه به خرید بپردازند.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا یکی از لوکس ترین مراکز خرید شمال تهران در منطقه ولنجک است که در سال 1395 ساخته شد. در این مرکز خرید از کیف و کفش، پوشاک و لوازم خواب گرفته تا لوازم تزیینی، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات و غیره به فروش می رسد.

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در سال 1390 در 9 طبقه آغاز به کار کرد و نمای سازه و نورپردازی جذابش در طول شب باعث شده است که این مجموعه همچون جعبه ای زیبا به نظر برسد. معماری داخلی چشم نواز، آب نمای دیواری با جلوه ای خاص و لابی وسیع، جذابیتی دوچندان به این مجموعه بخشیده اند.

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس در سال 1383 در میدان تجریش تهران آغاز به کار کرد و به مرکز خرید معروفی در منطقه یک تبدیل شد. این مجموعه چهار طبقه بیش از 170 فروشگاه دارد که طیف گسترده ای از کالاها را از برندهای معروف خارجی و داخلی عرضه می کنند.

مجتمع تجاری کوروش

مجتمع تجاری کوروش یا کوروش مال یکی دیگر از مراکز لوکس و مدرن در شمال غرب مرکز است که در واحدهای تجاری آن محصولات متنوعی همچون پوشاک زنانه و مردانه، اسباب بازی، لوازم خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، طلاو جواهر، موبایل، آجیل خشکبار و غیره به فروش می رسد.

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن از واحد های تجاری مجزا خبری نیست و به سبک دپارتمان استور طراحی شده است. این مرکز خرید در سال 1394 افتتاح شد.

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

مرکز خرید اسکای سنتر، از لاکچری ترین مراکز خرید شمال تهران در منطقه خوش آب وهوای لواسان است که با معماری مجلل و تزیینات شیک، سقف زیبا و رفیع و ستون های باشکوه، نگاه هر بازدیدنماینده ای را به خود خیره می کند.

بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند از لوکس ترین مراکز خرید تهران به شمار میرود که علاوه بر خرید، امکان انجام تفریح هایی همچون ماهیگیری، پیاده روی، قایق سواری و غیره را برای بازدیدنمایندگان فراهم کرده است. مرکز خرید بام لند با عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا، طرفداران زیادی دارد. برای دیدنی های نزدیک تهران، مطلب 4 هزار سال زیبایی در روستای کندلوس را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری تفریح یک روزه در تاریخ گمشده تهران را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2104

به "لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید