عینک جادویی ضد استرس ساخته شد

به گزارش بهترین مقاله، نسل جدید عینک های هوشمند Blueberry فعالیت های مغزی و قلبی کاربران را اندازه گیری کرده و پس از تشخیص وجود استرس را هشدار می دهد. این فناوری به کاربران کمک می کند تا با استراحت و تغییر شرایط فکری، استرس را تحت کنترل گرفته و سلامت شخصی را نهادیه کنند.

عینک جادویی ضد استرس ساخته شد

امروزه استرس به جزئی اجتناب ناپذیر از زندگی تک تک انسانها تبدیل شده و زندگی شهری در جوامع صنعتی و در حال توسعه فرایند گسترش این پدیده در میان جوامع را تسریع بخشیده است. برای خلاصی از مسائل ناشی از استرس ، فناوری پا به میدان گذاشته و در عرصه های مختلف تلاش کرده است تا با طراحی گجت ها و سیستم های هوشمند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.

یکی از جدیدترین محصولات فناوارنه عینک هوشمندی است که میزان استرس در کاربر را اندازه گیری کرده و در صورت افزایش استرس هشدار می دهد. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است اپلیکیشن Blueberry را در تلفن همراه خود نصب کرده و عینک هوشمند را به چشم بگذارید.

این عینک به محض فعال شدن عملکرد ذهنی کاربر را اندازه گیری کرده و همزمان بر فعالیت مغزی و ضربان فلب وی نیز نظارت می کند. با جمع آوری تمامی داده ها و اطلاعات میزان استرس در فرد بررسی شده و در صورت ایجاد شرایطی ناخوشایند هشدار می دهد. بدین ترتیب کاربر به کمک این عینک می تواند بر فعالیت های مغزی و میزان استرس در بدن خود آگاه شده و در صورت وجود مشکل آن را برطرف کند.

این عینک جادویی در صورت تشخیص میزان استرس بالا و فعالیت ذهنی زیاد هشدار داده و از کاربر می خواهد تا هر چه سریع تر استراحت کند. تمامی اطلاعات و داده های این عینک ضد استرس با بهره گیری از فناوری بلوتوث، به تلفن همراه کاربر ارسال شده وبه صورت نموداری شرایط آرامش روانی و میزان استرس در فرد را به نمایش درمی آورد.

کاربران می توانند بدون هیچ مشکل و دردسری این عینک فناوارانه را بر چشم خود گذاشته و بدون جلب توجه شرایط استرسی در بدن خود را طی روز رصد کنند. با دسترسی به اطلاعات ثبت شده می توان از شرایط سلامت و آرامش درونی خود آگاه شده و در صورت وجود هرگونه مسئله ای به پزشک معالج مراجعه کرد.

باتری این عینک هوشمند قابل شارژ بوده و با هر بار شارز شدن به مدت 12 ساعت عمر مفید می کند. در صورت تمایل به خرید این عینک ضد استرس میتوانید به سایت کیک استارتر مراجعه کرده و با قیمتی برابر 175 دلار پیش خرید کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 947

به "عینک جادویی ضد استرس ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک جادویی ضد استرس ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید