شهردار آبادان : خیابان های اطراف متروپل بازگشایی شدند

به گزارش بهترین مقاله، شهردار آبادان گفت: پس از تخریب ساختمان متروپل بازگشایی خیابان های اصلی و فرعی اطراف این ساختمان با اولویت بازگشایی خیابان سپه(حلبی سازان)، خیابان سعدی و فرعی های روبروی ساختمان متروپل از جمله خیابان فرعی برق شروع شد.

شهردار آبادان : خیابان های اطراف متروپل بازگشایی شدند

به گزارش خبرنگاران، یاسین کاوه پور شهردار آبادان گفت: معبر اصلی امیرکبیر(امیری) پس از جمع آوری ماشین آلات از جمله تاورکرین و عقب نشینی کانتینرها تا محوطه کارگاه متروپل بازگشایی خواهد شد.

شهردار آبادان گفت: این شهرداری در راستای وظایف و رضایتمندی شهروندان نخاله های ساختمانی را جمع آوری نموده و بهسازی زیرساخت ها را در منطقه بخوبی انجام خواهد داد تا ضمن بازگشایی مسیر شاهد تردد روان در این منطقه باشیم.دستگاه های اجرایی دیگر مانند آبفا، برق، گاز و مخابرات در ابتدا باید بهسازی زیرساخت های شهری بخصوص در تقاطع خیابان سپه و سعدی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند تا پس از آن شهرداری نسبت به بهسازی و آسفالت نقاطی که حفاری اجرا شده اقدام کند.

او گفت: به همین دلیل نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان از 48 ساعته گذشته عملیات جمع آوری نخاله و جاروکشی معابر بعلاوه بهسازی پیاده روهای اطراف ساختمان متروپل را شروع نموده و شب گذشته نیز اقدام به شست و شوی این معابر کردند.

عملیات تخریب به جای مانده متروپل از 6 آذر در دستور کار نهاده شد اما به علت مسائل فنی پیش آمده در دو مرحله متوقف و فقط بخشی از ساختمان تخریب شد اما اکنون با حل مسائل فنی مجدد عملیات تخریب از سر گرفته شده است. طبق برنامه ریزی اجرا شده قرار بود آخرین مرحله عملیات تخریب به جای مانده ساختمان متروپل آبادان روز آدینه 18 آذر انتها یابد که به علت خارج شدن یکی از جک های هیدرولیکی مهار سازه از مدار، این عملیات به انتها نرسید.

بخشی از ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد سال جاری فرو ریخت که 43 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و 38 نفر نیز زخمی شدند. در شهریور سال جاری نیز در اثر فرو ریختن بخش دیگری از این سازه یک نفر دیگر فوت کرد.بعلاوه بخش دیگری از سازه ساختمان متروپل آبادان چهارم آبان فرو ریخت که یک کشته و 2 مجروح برجا گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2213

به "شهردار آبادان : خیابان های اطراف متروپل بازگشایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار آبادان : خیابان های اطراف متروپل بازگشایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید