سفری راحت تر با یاری قابلیت نو گوگل مپ

به گزارش بهترین مقاله، حتما در استفاده از گوگل مپ با نقاطی که به رنگ نارنجی هستند روبه رو شده اید. با خبرنگاران همراه باشید تا به شرح این نقاط بپردازیم.

سفری راحت تر با یاری قابلیت نو گوگل مپ

از تعطیلات چیزی جز استراحت کردن و آرام شدن انتظار نمی رود اما همواره کلی استرس هم همراهش هست. وقتی چند وقت پیش از تعطیلات برمی گشتم با اینکه بلیط قطار و بلیط هواپیما و هتل هم رزرو نموده بودم اما باز هم نمی دانستم چه جاهایی را در سه شهری که قرار بود بروم ببینم و چه کارهایی انجام دهم. اما با قابلیت تازه گوگل مپ این کار هم آسان تر شده. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این قابلیت آشنا شوید.

خوشبختانه گوگل مپ قابلیتی دارد که گشت و گذار در مقصد مورد نظر را بسیار راحت تر می نماید. این قابلیت که یک سالی از عمرش می گذرد Areas of intrest نام دارد و بیشتر کاربران از این سرویس اطلاعی ندارند.

این نقاط نارنجی نشان دهنده رستوران ها، کافه ها و مغازه هایی است که دائما از آن ها بازدید می گردد . تیم گوگل بیشتر مواقع از الگوریتم خاص خود برای انتخاب این مکان ها استفاده می نماید اما به گفته گوگل برای مکان های بسیار شلوغ مانند نیویورک به صورت دستی این مکان ها را انتخاب می نمایند.

این قابلیت گوگل مپ برای اینکه مکان های تعیین شهر را به شما نشان بدهد مناسب نیست. برای مثال اگر قصد دارید به نیویورک بروید، شما از قبل می دانید که باید از جزیره الیس تماشا کنید و احتیاجی هم به اپ یا راهنمای خاصی ندارید. بعلاوه این قابلیت به شما نمی گوید که رستورانی که قصد رفتن به آن را دارید برترین است یا نه، پس بهتر است برای این مورد هم خودتان پرس و جو کنید.

نکته مهم این قابلیت این است که بدون احتیاج به کلی برنامه ریزی می توانید از یک مکان تماشا کنید و برای زمانی که هیچ ایده ای از مقصد مورد نظر ندارید عالی است.

منبع: کجارو / theverge.com
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1994

به "سفری راحت تر با یاری قابلیت نو گوگل مپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری راحت تر با یاری قابلیت نو گوگل مپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید