معرفی 7 تا از برترین بوتیک هتل های اصفهان

به گزارش بهترین مقاله، بوتیک هتل های اصفهان با ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی و با معماری کم نظیر یکی از عوامل جذب گردشگر در کشور محسوب می شوند. یک بوتیک هتل دو ویژگی مهم اعم از مساحت و مدرن بودن را دارا است. در حقیقت، بوتیک هتل ها اقامتگاهی بزرگ با ماهیتی سنتی هستند که امکانات و خدمات مدرنی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. برای شناخت بیشتر برترین بوتیک هتل های اصفهان با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی 7 تا از برترین بوتیک هتل های اصفهان

شما می توانید بلیط هواپیما اصفهان، یا بلیط قطار اصفهان و رزرو آنلاین برترین هتل های اصفهان را در سایت خبرنگاران به راحتی انجام دهید.

1-خانه تاریخی بخردی اصفهان| بوتیک هتل های اصفهان

برای کسانی که در پی راحتی و آسایش عالی همراه با کمی جستجو در تاریخ هستند، خانه تاریخی بخردی می تواند یکی از آنها باشد. در اینجا شگفتی های امپراتوری صفوی را می یابید. هتل 3 ستاره برای ارائه اقامتی آرام در فضایی موزه مانند ترمیم شده است.

هر اتاق و سوئیت طراحی منحصر به فرد خود را دارند. این سوئیت ها شامل حمام اختصاصی با کاشی های دست ساز زیبا بر روی دیوارها، تختخواب های راحت، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، یخچال های کوچک و تلویزیون می باشند. این اقامتگاه با دسترسی آسان به جاذبه های اصلی شهر اصفهان از جمله سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش دنیا، زاینده رود و کاخ های سنتی در راحتی قرار گرفته است.

2- خانه تاریخی کیانپور اصفهان|بوتیک هتل های اصفهان

خانه تاریخی کیانپور واقع در قلب اصفهان، مساحتی در حدود 436 متر مربع را شامل می گردد و اخیراً برای خدمات بهتر و راحتی بیشتر برای مهمانان بازسازی شده است. این هتل چهار ستاره از معماری اصیل ایرانی برخورداراست و یکی از برترین بوتیک هتل های اصفهان است.

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، توالت، مینی بار، صندوق امانات، یخچال، وای فای و تلویزیون صفحه تخت هستند. میهمانان اقامتی در این هتل، به مکان های تاریخی مانند بازار اصفهان، ورزشگاه تختی، کاخ هشت بهشت ، پل سی و سه پل و میدان نقش دنیا دسترسی راحتی دارند.

3-هتل بوتیک ساحل کویر خور

هتل بوتیک ساحل کویر خور در نزدیکی صحرای زیبای فرحزاد در روستای فرحزاد واقع شده است. قدم زدن در میان سرزمین های نرم کویر زیر آفتاب، یکی از بزرگ ترین شادی هایی است که می توانید آن را پیدا کنید. تماشای ستاره های زیبا در شب در حیاط پشتی محل اقامت، قطعاً خاطره ای بوده که هرگز از فکر پاک نخواهد شد. می توان گفت که این هتل بوتیک در بین 10 بوتیک هتل برتر اصفهان قرار گرفته است.

خدمات:

  • سیستم گرمایشی بخاری و سیستم خنک نماینده آن فن دار است.
  • در روستای فرحزاد امکان کرایه اتومبیل، موتور یا شتر وجود دارد.
  • حمام و وان در اتاق های عمومی و خارج از اتاق موجود هستند.

4-هتل بوتیک کاریز

بوتیک هتل کاریز یک مجموعه گردشگری فرهنگی بوده که از 9 اقامتگاه سنتی تشکیل شده است. در این هتل سوئیت های سنتی با اتاق های 15 متری وجود دارند تا 5 امکان سرویس کامل را در خود جای می دهد. اتاق های یکی از ده هتل بوتیک برتر اصفهان با بافتی روستایی بومی و با سازهای سنتی تزئین شده اند.

این هتل تجربه ای یک روزه از یک زندگی کاملاً روستایی را برای شما فراهم می نماید. محل اقامت دارای آب گرم، چهار حمام و سه حمام است. این هتل دارای تهویه هوا برای مسافران است. یک شومینه مرکزی در خانه مهمان برای یک غذاخوری دلپذیر در آن قرار گرفته است. این منطقه بعلاوه دارای یک اتاق خواب سنتی است. هر اتاق حیاط کوچکی با یک تخت برای استراحت دارد.

5-اقامتگاه عزیزگرمه در اصفهان

اقامتگاه سنتی عزیز گرمه دارای شش اتاق است و حداکثر 40 مسافر را در خود جای می دهد. از برترین بوتیک هتل های اصفهان می توان به عزیزگرمه اشاره نمود. این هتل بوتیک در روستای گرمه، 30 کیلومتری جنوب خور در استان اصفهان و جنوب صحرای مرکزی ایران واقع شده است.

این اقامتگاه مطابق با استانداردهای اقامتگاه های سنتی روستایی دارای سرویس بهداشتی و حمام است. اتاق ها و فضای داخلی اقامتگاه به طور سنتی طراحی و چیدمان می شوند. سرویس خواب دارای یک تختخواب پیچ دار سنتی است و در محل اقامت هیچ میز، صندلی یا تخت مدرنی وجود ندارد.

دیوارهای اتاق ها با گل مخصوصی پوشانده شده اند که یکی از روش های سنتی برای عایق بندی داخلی خانه ها در منطقه ها کویری است. این اقامتگاه 4 سال سابقه ارائه خدمات گردشگری به مسافران را دارد. این هتل در فاصله بسیار کمی از روستای گرمه واقع شده است. بعلاوه در نزدیکی محل اقامت می توانید یک باغ خرما ویژه در روستای گرمه را نیز مشاهده کنید.

این روستا یکی از روستاهای تماشای کشور است. سایر امکانات اقامتی شامل خدمات گردشگری مانند گشت زنی در منطقه ها، راهنمایان محلی، شترها و موارد دیگر هستند. این هتل با مدیریت سید مصطفی موسوی اداره می گردد.

6-مجتمع مسکونی جندق اصفهان

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مایل به اقامت در قلعه های تاریخی است، به جندق بروید، جایی که یک اقامتگاه زیبا در قلب تنها قلعه باستانی کشور در انتظار شما است. به طور قطع می توان گفت که یکی از 10 هتل بوتیک برتر اصفهان اقامتگاه جندق است.

اقامتگاه جندق متعلق به آقای طباطبایی بوده که از بچه ها جندقی، شاعر مشهور ایرانی است. این اقامتگاه مانند سایر املاک، از عناصر سنتی کویر برای تزئین استفاده نموده است. می تواند ساعت ها شما را مجذوب خود کند. گذراندن شب در اطراف آتش، تماشا آسمان صحرا و نزدیک بودن به جاذبه هایی مانند خانه یغما جندقی، مسجد و آبشار از مزایای این اقامتگاه کویری است.

اقامتگاه سنتی جندق، ساختمانی بوده که دارای 20 اتاق مجزا برای حداکثر 50 مهمان است. اگر نمی خواهید در جندق اقامت داشته باشید، می توانید یک وعده غذایی را در خانه یکی از مهمانان این اقامتگاه بی نظیر میل کنید.

7-هتل بوم گردی فانوس کویر (صحرای فانوس دریایی)

هتل بوم گردی فانوس کویر، در روستای زیبای نصرآباد در حوالی شهر خور واقع شده است. این اتاق ها متناسب با آب و هوای کویر مانند اتاق چوبی و تراس تابستانی با سقف بلند برای فضای خنک در تابستان طراحی شده اند. این اقامتگاه اقامتی دلپذیر را برای کسانی که می خواهند به کویر سفر نمایند، ارائه می دهد.

این یکی از 10 بوتیک هتل برتر اصفهان است. اقامتی دلنشین در کنار بازدید از زیبایی های شهر خور و بیابانک مانند روستای مصر، روستای گرمه و دریاچه نمک، آن را به سفری به یاد ماندنی و فراموش نشدنی تبدیل خواهد نمود.

خدمات:

  • سیستم گرمایشی این اقامتگاه بخاری برقی است.
  • این روستا از امکاناتی مانند نانوایی ، مغازه و سایر برخوردار است.
  • حمام و وان در اتاق های عمومی و خارج از اتاق موجود هستند.
  • در محل اقامت شما اینترنت خواهید داشت.

اگر به اقامت در بوتیک هتل ها علاقمند هستید در مطلب برترین بوتیک هتل های ایران را بشناسید! میتوانید با برترین بوتیک هتل های ایران آشنا شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2330

به "معرفی 7 تا از برترین بوتیک هتل های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 7 تا از برترین بوتیک هتل های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید