رم - اینتر؛ جنگ بزرگ برای برآورده کردن آرزوهای متفاوت

به گزارش بهترین مقاله، هر چند فاصله زیاد رم و اینتر، امکان تغییر سرنوشت در سرانجام این بازی را به وجود نمی آورد اما می تواند اینتر را مصمم تر از قبل به رویای رسیدن به یوونتوس نزدیک کند و شاید هم به رم اجازه پر کردن فاصله های زیاد شده را بدهد.

رم - اینتر؛ جنگ بزرگ برای برآورده کردن آرزوهای متفاوت

به گزارش خبرنگاران ، جدال حساس تیم فوتبال اینتر در خانه رم در هفته چهاردهم رقابت های سری A ایتالیا در ساعت 23 امشب (یکشنبه) به وقت تهران فرصتی برای نزدیک شدن تیم ها به آرزوهای مقطعی شان است؛ جایی که اینتر به هوای نزدیک شدن به قلمرو فعلاً دست نیافتنی یوونتوس به سه امتیاز جدال خارج از خانه احتیاج دارد و رم در زمین خودش به کم کردن فاصله ها به وسیله کسب سه امتیاز می اندیشد.

شرایط جدول

اینتر هر چند اندکی روند خوب یک ماه قبل را دستخوش تلاطم می بیند، اما کماکان همراه ناپولی اصلی ترین تعقیب نماینده امپراطوری یووه در صدر جدول به حساب می آید و با 27 امتیاز و اختلاف 9 امتیازی نسبت به یووه در رده سوم واقع شده است. رم با 19 امتیاز در رده هفتم به دنبال محرکی برای بهبود اوضاع است و چه محرکی بهتر از برتری خانگی مقابل مدعی بزرگی به نام اینتر!

غایبان بازی

ژکو، الشعراوی، پیگرینی و دروسی قطعاً نمی توانند رم را همراهی نمایند و پاستوره و پروتی در بهترین حالت روی نیمکت بازی را آغاز خواهند کرد. بزرگترین غایب تیم پایتخت هم ادین ژکو بوسنیایی نام دارد. در سوی مقابل ناینگولان بلژیکی به احتمال زیاد فرصت رویارویی با تیم سابقش را از دست می دهد و دالبرت و ورسالیکو هم دیگر غایبان اینتر را تشکیل می دهند.

رویارویی های قبلی

در 36 رویارویی اخیر، اینتر 13 بار پیروز شده، 10 بار رم به برتری رسیده و 13 رقابت دو تیم هم برنده نداشته است.

نکات کلیدی

مائورو ایکاردی آرژانتینی در حالی فصل قبل برای اولین بار با لباس اینتر در ورزشگاه رم گل زد که قبلاً با لباس سامپدوریا دو بار در این ورزشگاه دروازه میزبان را باز نموده بود.

رم از ابتدای فصل تاکنون فقط در یک بازی گل نخورده است.

اینتر در پنج بازی اخیر هر گاه در زمین رم گل زده، شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی

رم: اولسن، فلورنزی، مانولاس، ژسوس، کلاروف، انزونزی، کریستانته، اوندر، زانیولو، کلایورت و شیک.

اینتر: هندانوویچ، دی آمبروسیو، دی فرای، اشکرینیار، آساموا، گالیاردینی، والرو، پولیتانو، ماریو، ایکاردی و پریسیچ.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 69

به "رم - اینتر؛ جنگ بزرگ برای برآورده کردن آرزوهای متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم - اینتر؛ جنگ بزرگ برای برآورده کردن آرزوهای متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید