دانش آموزان استان مرکزی در رشته دوومیدانی استعدادیابی می شوند

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/مرکزی رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی از انجام استعدادیابی در بین دانش آموزان استان اطلاع داد.

دانش آموزان استان مرکزی در رشته دوومیدانی استعدادیابی می شوند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

مجید فروتن نیا در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی طرح استعدادیابی دوومیدانی با معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و مسئولان تربیت بدنی نواحی یک و دو آموزش و پرورش اراک اضافه کرد: خوشبختانه در این جلسه مشترک، تصمیمات بسیار خوبی در مورد استعدادیابی در رشته دوومیدانی به عنوان رشته مادر رشته های ورزشی صورت پذیرفت و مقرر شد برنامه ریزی مناسبی در راستای جذب استعدادهای برتر در رشته دوومیدانی در مدارس انجام گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعلام کردیم که آموزش و پرورش می تواند از پیست تارتان مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک جهت برگزاری مسابقات و تمرینات منتخبین و استعدادیابی استفاده کند و به همین دلیل مربیان هیات دوومیدانی بر تمرینات دانش آموزان نظارت خواهند کرد و یاری های لازم را انجام خواهند داد.

فروتن نیا با اشاره به توجه هیات به رده های سنی پایه اضافه کرد: در چند سال اخیر شاهد شناسایی استعدادهای خوبی در رده های زیر 15 سال در سطح استان بوده ایم که حاصل آن درخشش ورزشکاران استان در المپیاد استعدادهای برتر در تابستان امسال بود.

وی توضیح داد: برای توسعه ورزش باید تعامل بهینه ای میان آموزش و پرورش و هیات های ورزشی شکل بگیرد تا بتوان استعدادهای برتر را شناسایی کرد.

رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی در خاتمه گفت: هیات های مختلف ورزشی، آموزش پرورش و ادارات ورزش و جوانان باید همسو با یکدیگر حرکت نمایند تا جهت توسعه ورزش با هدف گذاری مناسب ترسیم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 636

به "دانش آموزان استان مرکزی در رشته دوومیدانی استعدادیابی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان استان مرکزی در رشته دوومیدانی استعدادیابی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید