خبرنگاران 232 راس دام قاچاق در مرز سردشت کشف شد

به گزارش بهترین مقاله، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: 232 راس دام قاچاق در یکی از ارتفاعات مرزی این شهرستان هنگام انتقال به خارج از کشور کشف و از خروج آنها جلوگیری شد.

خبرنگاران 232 راس دام قاچاق در مرز سردشت کشف شد

سرهنگ وحید قویدل روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در راستای انسداد نوار مرزی و مبارزه با قاچاق احشام، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی حین کنترل مناطق مرزی، متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.

وی ادامه داد: نیروهای مرزی با کنترل قاچاقچیان و در یک عملیات غافلگیرانه پیروز شدند، 2 دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، 232 راس دام قاچاق از نوع گوسفند و گاو را قبل از خروج از کشور کشف و مهار کنند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: کارشناسان، ارزش ریالی احشام مکشوفه را بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قویدل با بیان اینکه در این ارتباط 2 نفر دستگیر شدند، افزود: قاچاقچیان و سودجویان باید بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در مرز، کوچکترین تحرک در نوار مرزی را زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

شهرستان سردشت در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته و یکی از مبادی خروج احشام قاچاق به خاج از کشور به شمار می رود.

سردشت دارای 100 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1410

به "خبرنگاران 232 راس دام قاچاق در مرز سردشت کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 232 راس دام قاچاق در مرز سردشت کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید