خبرنگاران نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد

به گزارش بهترین مقاله، تهران- خبرنگاران- هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات های نمایندگی ایران و کشورهای 1+4 در گراندهتل شهر وین از ساعت 2 و نیم بعد از ظهر به وقت محلی وین از سر گرفته شد.

خبرنگاران نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حاضران در جلسه علاوه بر هیات ایرانی به ریاست سیدعباس عراقچی، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان در آن حاضر هستند.

عراقچی پیش از این نشست با انریکه مورا هماهنگ نماینده اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک ملاقات کرد و آخرین ترتیبات اجرایی مربوط به برگزاری کمیسیون را مرور کرد.

رئیس هیات ایران در نشست کمیسیون برجام و مذاکرات در وین شب گذشته با رئیس هیأت چین و امروز با رئیس هیات روسیه ملاقات و گفت و گو کرد.

وزارت امور خارجه ساعتی قبل دستور هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام را برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای مطرح نمود و یادآورشد: در حاشیه نشست کمیسیون، به روال معمول، جلسات دو جانبه با روسای سایر هیات های1+4 برگزار می گردد.

در این نشست نمایندگانی از سایر دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه و ریاست هیات کشورمان را همراهی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1591

به "خبرنگاران نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید