خبرنگاران استاندارد به عنوان مولفه کلیدی توسعه یافتگی گسترش یابد

به گزارش بهترین مقاله، خمین - خبرنگاران - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندارد از مولفه های مهم توسعه یافتگی هر کشور است که باید در سایه مشارکت اگاهانه و افزایش اعتماد عمومی در جامعه گسترش یابد.

خبرنگاران استاندارد به عنوان مولفه کلیدی توسعه یافتگی گسترش یابد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علیرضا نظری روز شنبه به مناسبت هفته استاندارد در ملاقات با مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی اضافه نمود: افزایش فراوری و رونق مالی در سایه اعتماد مردم به بار می نشیند و این مهم با بهبود کیفیت محصولات فراوریی معنا می یابد.

وی بیان نمود: نشان استاندارد بر روی کالاهای فراوری شده تداعی نماینده مطلوبیت و مراقبت از کالا در ذهن جامعه است و این مهم سرمایه ای مهم محسوب می گردد.

نظری با اشاره سواستفاده از نشان استاندارد گفت: استانداردسازی محصولات فراوریی باید در عمل نیز اتفاق بیافتد و با استفاده از فناوری نوین می توان با این سواستفاده ها مبارزه کرد.

وی با تقدیر از کوشش سازمان استاندارد در کیفیت بخشی به فراوری اضافه نمود: در حوزه هایی نظیر فراوری سوخت خودرو و قطعات خودرو استاندارد لازم وجود ندارد.

نماینده مردم خمین در مجلس از بین رفتن اعتماد مردم به استاندارد را خسارتی جبران ناپذیر بیان نمودو ادامه داد: اعتماد عمومی نباید دستخوش باندبازی های سیاسی گردد چراکه این اعتماد به تدریج و در سال های طولانی به دست می آید.

نظری گفت: رویکرد مجلس یازدهم توجه به استاندارد است و نمایندگان خانه ملت آمادگی دارند با ارایه طرح به مسئله استاندارد ورود نمایند و با تقویت، اصلاح و حذف قوانین با این سازمان همکاری نمایند.

وی اضافه نمود: آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن این آرمان بلند در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و امری ضروری در راستای حفظ سلامت مردم به شمار می رود.

23 تا 29 مهرماه به عنوان هفته استاندارد نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1261

به "خبرنگاران استاندارد به عنوان مولفه کلیدی توسعه یافتگی گسترش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندارد به عنوان مولفه کلیدی توسعه یافتگی گسترش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید