خبرخوش دولت برای بعضی از جاماندگان سهام عدالت ، این 3.5 میلیون جامانده تا انتها سال سهام عدالت می گیرند

به گزارش بهترین مقاله، وزیر اقتصاد از اختصاص سهام عدالت به تمامی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تا انتها سال اطلاع داد.

خبرخوش دولت برای بعضی از جاماندگان سهام عدالت ، این 3.5 میلیون جامانده تا انتها سال سهام عدالت می گیرند

به گزارش خبرنگاران، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره خاتمه اختصاص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی طبق قانون بودجه 1401، گفت: مقدار سهام عدالت تخصیصی به این افراد در دولت مورد تصویب نهاده شد و به هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی ارسال شد؛ در آن هیئت دو ایراد به این مصوبه گرفته شد.

وی اضافه کرد: این ایراد در هفته های آینده در جلسات دولت مرتفع می گردد و فرایند تخصیص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: تمامی این افراد تا خاتمه سال تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

حدود 16 میلیون نفر از جاماندگان این سهام هستند که شرایط دریافت آن را دارند اما طبق تکلیف قانونی دولت در بودجه 1401 و هم چنین اولویت بندی صورت گرفته، حدود 3.5 میلیون نفر تحت پوششین نهادهای حمایتی در اولویت تخصیص تا خاتمه سال 1401 قرار دارند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان خصوصی سازی مهرماه در این باره گفته بود طبق مصوبه دولت در فاز نخست به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگرانی که سهام عدالت ندارند، سهام عدالت واگذار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2214

به "خبرخوش دولت برای بعضی از جاماندگان سهام عدالت ، این 3.5 میلیون جامانده تا انتها سال سهام عدالت می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرخوش دولت برای بعضی از جاماندگان سهام عدالت ، این 3.5 میلیون جامانده تا انتها سال سهام عدالت می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید