بازسازی ویلا: خانه استاد شهریار پس از تعطیلات نوروز 1401 بازسازی می گردد

به گزارش بهترین مقاله، مدیرکل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بازسازی خانه استاد شهریار به وسیله شهرداری #تبریز پس از تعطیلات نوروز 1401 اطلاع داد.

بازسازی ویلا: خانه استاد شهریار پس از تعطیلات نوروز 1401 بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دنیای سفر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی؛ احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دستور استاندار آذربایجان شرقی، پس از بازدید از خانه استاد شهریار و آنالیز شرایط کالبدی این بنا به همراه مسئولان شهرداری تبریز، برنامه ریزی لازم برای بازسازی بخش های آسیب دیده انجام شد.

وی ادامه داد: بخشی از کالبد این خانه تاریخی دچار رطوبت شده است که با آنالیز های صورت گرفته، بازسازی این بنا به وسیله شهرداری تبریز با نظارت این اداره کل انجام خواهد شد.

حمزه زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز و سفرهای گردشگران به تبریز هستیم و خانه تاریخی استاد شهریار میزبان گردشگران خواهد بود؛ بنابراین عملیات بازسازی این خانه تاریخی پس از تعطیلات نوروزی به سرعت شروع خواهد شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2026

به "بازسازی ویلا: خانه استاد شهریار پس از تعطیلات نوروز 1401 بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: خانه استاد شهریار پس از تعطیلات نوروز 1401 بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید