حقایقی در مورد تایلند

به گزارش بهترین مقاله، تایلند از زیباترین کشورهای آسیایی برای بازدید از طبیعتی زیبا، جاذبه‌های مدرن و تاریخی است. در این مقاله شما را با حقایقی جالب در مورد تایلند آشنا خواهیم کرد.

حقایقی در مورد تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از بزرگترین قطب های گردشگری قاره کهن به شمار می رود. مراکز خرید، سواحل دیدنی و معابد حیرت آور، افراد زیادی را به سمت این سرزمین می کشانند. هر کسی با هر سلیقه ای می تواند به تایلند سفر کند. رفتار گرم و صمیمی ساکنان آن نیز باعث می شود که توریست ها برای سفر بعدی خود باز هم به این کشور فکر کنند. جشنواره های مختلف و خوراکی های متنوع، تایلند را شبیه به بهشت جلوه کرده است.

ام واقعی «بانکوک» از کلماتی با ریشه های زبان پالی و سانسکریت تشکیل شده است. «Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit» نام اصلی به شمار می رود و معنای آن شهر فرشته ها، شهر جاودانه ها، شهر فوق العاده 9 جواهر، محل حکومت پادشاه، شهر کاخ های سلطنتی، خانه خدایان مجسم، ساخته شده توسط Visvakarman به دستور Indra خدای آب و جنگ تفسیر شده است.

خفاش خوک بینی کوچکترین پستاندار جهان و کوسه نهنگ بزرگترین ماهی دنیا در تایلند به زندگی می‌پردازند.

آسمان خراشی چند منظوره به نام «ماها ناخون» که در شهر بانکوک واقع شده، با 314 متر ارتفاع و دارا بودن 77 طبقه، بلندترین سازه‌ای است که در تور تایلند مشاهده خواهید کرد.

جزیره کوپنگان در خلیج تایلند واقع شده و در استان سورات تانی در جنوب شرقی این کشور قرار دارد. این منطقه به خاطر جشن سالانه «ماه کامل» که در ساحل «هاد رین» برگزار می گردد، شهرت زیادی دارد و مکانی مناسب برای کوله‌گردها به شمار می‌رود.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 580

به "حقایقی در مورد تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی در مورد تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید