حریق گسترده انبار ضایعات پلاستیکی ورامین مهار شد

به گزارش بهترین مقاله، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: آتش سوزی مهیب انبار ضایعات پلاستیکی ورامین با تلاش 4 ساعته آتش نشانان خاموش شد.

حریق گسترده انبار ضایعات پلاستیکی ورامین مهار شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، محسن پارسا جمعه 30 خرداد به خبرنگار ایرنا گفت: عوامل امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین با اطلاع از وقوع آتش سوزی در منطقه شهرک مدرس، سریعا به محل اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه، آتش علف زار حاشیه یک انبار متروکه ضایعات پلاستیکی، به داخل این انبار سرایت کرده و به دلیل پلاستیکی بودن مواد دپو شده، آتش به سرعت به کل منطقه سرایت کرده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، استان تهران اظهار کرد: شدت آتش سوزی به حدی بود که آتش نشانان برای اطفاء حریق مجبور به استفاده از کپسول اکسیژن شدند و دود بسیار غلیظ ناشی از آتش دریافت مواد پلاستیکی، کل منطقه را در بر گرفته بود.

پارسا شرح داد: این آتش سوزی پس از چهار ساعت مهار و از سرایت آن به سایر مناطق جلوگیری شد.

وی از مردم خواست تا از آتش زدن علوفه خشک حاشیه راه ها و اراضی خالی خودداری کنند چرا که به دلیل گرم بودن هوا، آتش با سرعت به سایر مناطق به ویژه اراضی کشاورزی سرایت کرده و خسارات جبران ناپذیری به همراه می آورد.

ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1107

به "حریق گسترده انبار ضایعات پلاستیکی ورامین مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق گسترده انبار ضایعات پلاستیکی ورامین مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید