جریمه تمام نشدنی پرسپولیس تاوان ژست و لبخند! ، پول خرید 4ستاره طراز اول داخلی خرج بازیکنی که بازی نمی کند!

به گزارش بهترین مقاله، ماجرای پرداخت بدهی گلر کروات به چالش عجیبی برای پرسپولیس تبدیل شده، جریمه 10میلیاردی تازه که تاوان ژست و لبخندهای انصاری فرد است.

جریمه تمام نشدنی پرسپولیس تاوان ژست و لبخند! ، پول خرید 4ستاره طراز اول داخلی خرج بازیکنی که بازی نمی کند!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پرسپولیس از یک جهت در عجیب ترین شرایط ممکن به سر می برد؛ اینکه بیشتر و منظم تر از همه بازیکنان فعلی اش دارد به یک دروازه بان پول می دهد اما در عین حال قادر به استفاده از آن دروازه بان نیست! این ماجرای مضحک، قصه بوژیدار رادوشوویچ است؛ گلر کرواتی که به نیمکت نشینی با قراردادهای سبک راضی بود و یک گوشه داشت نان و ماستش را می خورد. همین که هرازگاهی از سر ناچار فیکس می شد و بد هم عمل نمی کرد برایش کافی بود. بقیه مزایای حضور در پرسپولیس هم برای رادو خلاصه می شد در فیگورهای متعصبانه ای که روی نیمکت می گرفت و طرفداران در شبکه های اجتماعی لایکش می کردند. این قصه اما از روزی عوض شد که محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل پیشین باشگاه در امتداد رفتارهای پوپولیستی اش تصمیم گرفت یک قرارداد 3ساله با رادو ببندد؛ قراردادی که بی توجه به بازدهی فنی او و مخصوصا نوسانات ارزی بسته شد و به معنای واقعی کلمه قرمزها را نقره داغ کرد.

باشگاه نتوانست مطالبات رادو را به موقع پرداخت کند، بنابراین او قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کرد و علیه پرسپولیس حکم یک میلیون یورویی گرفت. نهایت کار طرف ایرانی این بود که بتواند پرداخت این پول را قسط بندی کند؛ تقریبا 4قسط 250هزار یورویی که حالا تأخیر در پرداخت یکی از آنها منجر به شکایت دوباره رادوشوویچ شده و بنا به ادعای درویش، او 200هزار یوروی دیگر علیه قرمزها حکم گرفته است! آدم باورش نمی گردد این همه هزینه برای کسی صورت می گیرد که در خانه استراحت می نماید و لابد از خدا می خواهد باشگاه دوباره تأخیر داشته باشد تا پول بیشتری به چنگ بیاورد. ارزش هر قسط رادو به پول امروز تقریبا 13میلیارد تومان می گردد و غرامتی که او به تازگی بابتش حکم گرفته، بیشتر از 10میلیارد تومان دیگر برای تیم آب می خورد. پرسپولیس با این پول می توانست 4ستاره طراز اول داخلی بگیرد اما همه آنها خرج گلری می گردد که در اوج دوران بی دروازه بانی تیم هم برای این تیم بازی نمی نماید. خسته نباشید جناب انصاری فرد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2300

به "جریمه تمام نشدنی پرسپولیس تاوان ژست و لبخند! ، پول خرید 4ستاره طراز اول داخلی خرج بازیکنی که بازی نمی کند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "جریمه تمام نشدنی پرسپولیس تاوان ژست و لبخند! ، پول خرید 4ستاره طراز اول داخلی خرج بازیکنی که بازی نمی کند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه تمام نشدنی پرسپولیس تاوان ژست و لبخند! ، پول خرید 4ستاره طراز اول داخلی خرج بازیکنی که بازی نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید