جدول و نتایج لیگ برتر ، صدرنشینی متزلزل استقلال و صعود 4 پله ای آلومینیوم

به گزارش بهترین مقاله، استقلال با یک امتیازی که امروز گرفت به صدر جدول رسید اما جایگاهش از سوی پرسپولیس و گل گهر تهدید می گردد.

جدول و نتایج لیگ برتر ، صدرنشینی متزلزل استقلال و صعود 4 پله ای آلومینیوم

به گزارش خبرنگاران هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری چهار بازی شروع شد. در حساس ترین ملاقات امروز استقلال در استادیوم آزادی مقابل مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد و با رسیدن به امتیاز 27، پیش از ملاقات فردای گل گهر و پرسپولیس در صدر جدول نهاده شد. هرچند شاگردان محمد ربیعی نیز با این تک امتیاز خارج از خانه 19 امتیازی شده و به صورت موقت رتبه ششم را حفظ کردند.

آلومینیوم با فزونی یک بر صفر در خانه نفت مسجد سلیمان، 19 امتیازی شده و با چهار پله صعود تا رده پنجم بالا آمد. هرچند این شکست سبب شد شاگردان ابراهیم اشکش همچنان با 9 امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

فولاد خوزستان با ادامه روند بدون پیروزی ماندن خود در استادیوم شهدای فولاد اهواز این بار مقابل طرفدار به تساوی صفر- صفر رضایت داد تا با 17 امتیاز در رتبه نهم قرار بگیرد. این تساوی تیم تهرانی 14 امتیازی را در جایگاه یازدهم حفظ کرد.

صنعت نفت آبادان در شرایطی که با نتیجه دو بر صفر در استادیوم فولاد شهر مقابل ذوب آهن پیش بود، در نهایت این فزونی را از دست داد تا با تساوی دو بر دو از اصفهان خارج گردد. این تساوی سبب شد شاگردان مهدی تارتار با یک رده سقوط به رتبه هشتم برسند و نفت نیز با دو رقمی شدن امتیازاتش و 10 امتیازی شدن در رده پانزدهم باقی بماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2208

به "جدول و نتایج لیگ برتر ، صدرنشینی متزلزل استقلال و صعود 4 پله ای آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول و نتایج لیگ برتر ، صدرنشینی متزلزل استقلال و صعود 4 پله ای آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید