تور روسیه ارزان: ثبت 570 هزار مورد ابتلا به کرونا در بچه ها زیر 17 سال در روسیه

به گزارش بهترین مقاله، معاون وزیر بهداشت روسیه گفت: از ابتدای امسال میلادی بیش از 570 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در میان افراد زیر 17 سال در روسیه ثبت شده است.

تور روسیه ارزان: ثبت 570 هزار مورد ابتلا به کرونا در بچه ها زیر 17 سال در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، اولگ سالاگای، معاون وزیر بهداشت روسیه گفت: از ابتدای امسال میلادی بیش از 570 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در میان افراد زیر 17 سال در روسیه ثبت شده است.

آنا پوپووا، رئیس روسپوتربنادزور (خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی) که نهاد ناظر بر بیماری های عفونی است، می گوید: مطالعه درباره مصونیت گله ای در برابر عفونت کروناویروس در میان بچه ها در روسیه شروع شده است.

وی در دومین کنفرانس بین المللی علمی و عملی مقابله با ویروس کرونا و سایر بیماری های عفونی گفت: به تازگی تحقیقات برای ارزیابی ایمنی گله ای در بین بچه ها شروع شده تا ابعاد مختلف آن مورد آنالیز قرار بگیرد.

وزارت بهداشت روسیه واکسن Sputnik M را در 24 نوامبر تأیید کرد که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در نوجوانان 12 تا 17 ساله استفاده خواهد شد.

به گفته الکساندر گینتزبورگ، مدیر مرکز ملی تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا، واکسن کرونا برای بچه ها که به وسیله این مرکز تهیه شده، اسپوتنیک ام (Sputnik M) نام گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور روسیه ارزان: ثبت 570 هزار مورد ابتلا به کرونا در بچه ها زیر 17 سال در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: ثبت 570 هزار مورد ابتلا به کرونا در بچه ها زیر 17 سال در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید