ثبت نام آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 5 اسفند شروع شد

به گزارش بهترین مقاله، ثبت نام اینترنتی مرحله اول آزمون المپیاد (غربالگری) دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور شروع شد.

ثبت نام آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 5 اسفند شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام اینترنتی مرحله اول آزمون المپیاد (غربالگری) دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور شروع شد و تا 6 اسفند ادامه دارد. این ثبت نام به صورت اینترنتی و به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد و آزمون مرحله غربالگری المپیاد روز آدینه 22 فروردین 99 و به شیوه الکترونیک برگزار می گردد.

ثبت نام توسط شخص داوطلب انجام خواهد پذیرفت؛ لذا داوطلبان باید تا 6 اسفند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند.

مسئولین المپیاد هر دانشگاه باید با نام کاربری و کلمه عبوری که به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار آن ها قرار می گیرد از تاریخ 11 تا 13 اسفند نسبت به آنالیز اسامی داوطلبان ثبت نام شده در سایت این مرکز به آدرس www.sanjeshp.ir بخش سیستم دانشگاه اقدام نمایند.

مسئولیت آنالیز و تأیید اسامی داوطلبان ثبت نام شده، با توجه به محدودیت نفرات که توسط دبیرخانه المپیاد برای هر دانشگاه در هر حیطه مشخص شده است، بر عهده مسئولین المپیاد هر دانشگاه است.

دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در 6 حیطه آموزش پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت، مدیریت نظام سلامت و کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 819

به "ثبت نام آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 5 اسفند شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 5 اسفند شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید