تولد یک گالری در فرشچیان

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/اصفهان امیران نام یک گالری است که آیین رسمی افتتاح آن، بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود.

تولد یک گالری در فرشچیان

امیر شریفی، مدیر مجموعه بین المللی هلدینگ امیران با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: مجموعه فرهنگی هنری امیران آرات با سابقۀ چندساله در برگزاری نمایشگاه و رویدادهای هنری برای هنرمندان ایرانی در خارج کشور، درصدد بود فضا و محفلی را فراهم کند تا هنرمندان ایران به واسطۀ آن از یک سو با نمایشگاه های بیرون بیشتر در ارتباط باشند و از سوی دیگر، بتوانند فعالیت های فرهنگی هنری خود را به نحو متفاوت تری در جهت برندسازی خود و هنرشان انجام دهند.

وی ادامه داد: در مجموعه گالری امیران قرار است فعالیت هایی اتفاق بیفتد که از مهم ترین آن ها می توان به برگزاری گالری های هنری با رویکرد متفاوت اشاره کرد؛ چراکه هدف اصلی ما برند کردن هنرمند است و نه صرفاً نشان دادن آثار وی. هدف ما این است که هنرمند را هم به بازار ایران و هم به بازار بین المللی معرفی کنیم.

شریفی، هدف از راه اندازی این گالری را در مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان، چنین شرح داد: پس از چند ماه رایزنی و هماهنگی با ریاست مجموعۀ توسعه فرهنگ و هنر وزارت ارشاد و همچنین مدیریت اجرایی مجموعه فرشچیان، پیروز به راه اندازی این گالری شدیم چراکه معتقدیم مجموعه فرشچیان در قلب هنری شهر اصفهان واقع است و در حال حاضر نیز محفل هنری شهر اصفهان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: مجموعۀ کتاب فروشی و سالن های فرهنگی فرشچیان فعال است و کافه فرهنگی هم دارد که پاتوقی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر است اما جای یک گالری هنری در این مجموعه خالی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم فضایی را در این مجموعه به گالری اختصاص بدهیم.

نشست خبری افتتاح گالری امیران، یک شنبه 29 دی ماه در محل این گالری برگزار می شود و آیین افتتاح رسمی آن نیز با حضور گروهی از هنرمندان برجسته ایران پنجم بهمن ماه رأس ساعت 18 برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 709

به "تولد یک گالری در فرشچیان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تولد یک گالری در فرشچیان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد یک گالری در فرشچیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید