تور پاتایا تایلند مهر آبان آذر 98

به گزارش بهترین مقاله، پاتایا بعنوان شهری ساحلی در تایلند ، یکی از توریست پذیرترین شهرهای جنوب شرقی آسیا محسوب می شود، از اینرو تور پاتایا نیز بعنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند می باشد که بصورت تک شهر و یا ترکیبی با شهرهای دیگر برگزار می شود.

تور پاتایا تایلند مهر آبان آذر 98

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

پاتایا بعنوان شهری ساحلی در تایلند ، یکی از پرطرفدارترین شهرها برای توریستان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. وجود ساحل های زیبا و شلوغ، بازارهای پرجنب و جوش، مراکز خرید، تفریحات شبانه مفرح، مناظر و جاذبه های گردشگری متنوع و ... موجب شده است تا تور پاتایا یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند بشمار رود. آب و هوای پاتایا از نوع گرمسیری موسمی است (در تمام طول سال نسبتا گرم است) و در واقع دارای سه فصل اصلی است: فصل گرم (از مارچ تا آوریل)، فصل بارانی (از جون تا اکتبر) و فصل سرد (از نوامبر تا فوریه). دمای میانگین سالانه در پاتایا بالاست و حدودا برابر 29 درجه سانتیگراد می باشد. بهترین زمان سفر به پاتایا ، فصل سرد سال یعنی ماه دسامبر تا فوریه است که هوا در طول این ماهها نسبتا خشک و مطبوع است.

تور پاتایا تایلند

تور پاتایا یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند می باشد که بصورت تک شهر و یا ترکیبی با شهرهای دیگر برگزار می گردد. تور پاتایا ویژه مهر آبان آذر 98 از جمله پکیج های تور تایلند پاییز 98 می باشد که با بهترین قیمت و شرایط ویژه برگزار می گردد. بسته به نوع ایرلاین، تور پاتایا به مدت 6 شب، 7 شب، 8 شب و 9 شب (و البته تعداد شب های بیشتر در صورت درخواست)برگزار می گردد. تور پاتایا تایلند 98 با پروازهای مختلفی همچون پرواز امارات ، پرواز قطری ، پرواز الاتحاد ، پرواز عمان ایر ، پرواز ایر آسیا ، پرواز Thai Airways و پرواز ماهان قابل رزرو می باشد (در صورتیکه پر نشده باشند).

سایت تور خبرنگاران بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و متخصص ، ارائه دهنده بهترین قیمت تور پاتایا ، ویزای تایلند ، هتل های پاتایا تایلند ، بلیط پاتایا ، تور خبرنگاران پاتایا و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور پاتایا می باشد.

خدمات تور پاتایا تایلند

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های پاتایا همراه با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای توریستی تایلند ، گشت شهری.

قیمت تور پاتایا تایلند

قیمت تور پاتایا با پرواز عمان ایر و به مدت 7 شب و 8 روز بصورت زیر می باشد:

تور پاتایا هتل 3 ستاره: از 4.800.000 تومان

تور پاتایا هتل 4 ستاره: از 5.450.000 تومان

تور پاتایا هتل 5 ستاره: از 6.590.000 تومان

توجه: چنانچه رزرو تور با پرواز ماهان درخواست گردد، قیمت های بالا 350.000 تومان افزایش می یابد.

لیست هتل های پاتایا تایلند

لیست هتل های پاتایا که در تور پاتایا قابل رزرو می باشد در این بخش آورده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل های پاتایا تایلند حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

تور پاتایا هتل 3 ستاره

هتل ام پی رزیدنس Mp Residence پاتایا
هتل اس اس SS پاتایا
هتل پیادا رزیدنس Piyada Residence پاتایا
هتل مارک لند Markland پاتایا
هتل مایند رزیدنس Mind Resort پاتایا
هتل آیبیس Ibis پاتایا
هتل مانیتا بوتیک Manita Boutique پاتایا
هتل گلدن بیچ Golden Beach پاتایا
هتل سان ریزورت Sun Resort پاتایا
هتل زینگ Zing پاتایا

تور پاتایا هتل 4 ستاره

هتل سان سیتی Sun City پاتایا
هتل سنتارا اونیو Centara Avenue پاتایا
هتل مرکور Mercure پاتایا
هتل ویستا Vista پاتایا
هتل ایمپریال Imperial پاتایا
هتل کورتیارد ماریوت Courtyard Marriot پاتایا
هتل بالیهای بی Balihai Bay پاتایا

تور پاتایا هتل 5 ستاره

هتل رویال کلیف Royal Cliff پاتایا
هتل شرایتون Sheraton پاتایا
هتل سنتارا گرند Centara Grand پاتایا
هتل گاردن کلیف Garden Cliff پاتایا
هتل دوسیت تانی Dusit Thani پاتایا
هتل باراکودا Baraquda پاتایا

درباره سفر به تایلند

سفر به تایلند به عنوان کشوری که دارای سیاست جذب توریست و امکانات زیادی در زمینه زیر ساخت های گردشگری اعم از هتل های متعدد، مراکز خرید متنوع و جاذبه های گردشگری و تفریحی پر تعداد است، بسیار لذت بخش است. قبل از برنامه ریزی برای سفر به تایلند، بهتر است تمام اطلاعات ضروری تایلند را کسب نمایید.

تایلند در تمام طول سال نسبتا گرم است و در واقع دارای سه فصل است. در تابستان (مارچ تا جون) دما به بالاتر از 40 درجه می رسد؛ بویژه در شمال شرق و بانکوک. سال نوی تایلند یا سونگران در ماه آوریل که گرم ترین ماه سال است، شروع می گردد و مردم برای اینکه از گرما نجات پیدا نمایند در طی فستیوال 3 روزه سونگران یکدیگر را به آب می اندازند که به جشن آب معروف است (اطلاعات بیشتر در این مورد را از اینجا بدست آورید). فصل بارانی (ژانویه تا اکتبر) با خود بارش ها و بارندگی سنگین را به همراه دارد که این بارش ها معمولا اغلب صبح زود یا اواخر بعد از ظهر اتفاق می افتند. دما به طور متوسط در تایلند بالاست و به خاطر سطح بالای رطوبت احساس ناراحتی خواهید کرد. بهترین زمان سفر به تایلند ، فصل سرد سال یعنی ماه نوامبر تا فوریه است که هوا در طول این ماهها نسبتا خشک و مطبوع است. دما به ندرت در طول روز از 35 درجه بالاتر می رود.

تور خبرنگاران تایلند

راهنمای سفر به تایلند

نمایشگاههای تایلند

منبع: لحظه آخری
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 443

به "تور پاتایا تایلند مهر آبان آذر 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پاتایا تایلند مهر آبان آذر 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید