تهمت زدن دوای درد نیست، برای اتهام مهندسی کردن باید مدرک داشت

به گزارش بهترین مقاله، بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص انتخاب کریم باقری و یک مربی ایرانی دیگر (احتمالا هاشمیان یا بختکمک زاده) به عنوان دستیاران دراگان اسکوچیچ در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شخصیت بالای دو بازیکن اسبق تیم ملی که حالا تجربیات خوبی در عرصه مربیگری کسب کرده اند قطعا به فوتبال ملی کمک می کند.

تهمت زدن دوای درد نیست، برای اتهام مهندسی کردن باید مدرک داشت

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: مربیان ایرانی مدیریت رختکن تیم ملی را به خوبی انجام خواهند داد تا همدلی بازیکنان تیم ملی را در راه سخت صعود به جام جهانی 2022 افزایش دهد.

ذوالفقارنسب درباره تعویق موقت بازی های لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: سلامت بازیکنان از هر چیزی در فوتبال مهمتر است، نباید همه چیز را فدای کیفیت و نظم لیگ برتر کرد. فوتبال اروپا نیز همچون ایتالیا درگیر این موضوع شده است و می بینید که رقابت های حساس باشگاهی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم بهتر است تصمیم کلی گرفته شود تا مربیان بتوانند برنامه ریزی لازم را برای در نظر دریافت تعطیلات بازیکنان و دوره بدنسازی انجام دهند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنچه اهمیت دارد مدیریت صحیح بازی های آسیایی برای تیم ملی و باشگاه هاست. اگر بتوانیم آنها را راضی به تعویق تمامی مسابقات ملی و باشگاهی در AFC و فیفا کنیم بهتر است تا لیگ برتر فوتبال ایران نیز چند هفته ای تعطیل شود.

ذوالفقارنسب در انتها بار دیگر به شائبه های به وجود آمده راجع به مهندسی نتایج بازی ها برای قهرمانی پرسپولیس اضافه کرد: تصور می کنم صحبت راجع به چنین موضوعی نیاز به اسناد معتبر دارد. اینکه مسئول هر باشگاهی به راحتی به خودش اجازه دهد تهمت بزند دوای درد نیست. با شایعه ایجاد مهندسی در نتایج لیگ برتر موافق نیستم، پرسپولیس حریفانش را می برد و رقیبانش بازی های خود را می بازد. کجای این فرایند به هندسه قهرمانی در لیگ برتر ربط پیدا می کند؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 851

به "تهمت زدن دوای درد نیست، برای اتهام مهندسی کردن باید مدرک داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهمت زدن دوای درد نیست، برای اتهام مهندسی کردن باید مدرک داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید