تأکید بر کارمحوری در تحقق الگوسازی کلانشهر تهران

به گزارش بهترین مقاله، خبرگزاری خبرنگاران-آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و نو منطقه 13 شهر تهران با حضور معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران، معاونین و مدیران شهری و دبیران شورایاری محلات منطقه 13 برگزار گردید.

تأکید بر کارمحوری در تحقق الگوسازی کلانشهر تهران

حسین نظری معاون هماهنگی امورمنطقه ها شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مجتبی شکری شهردار سابق منطقه13 در سخنانی بر ضرورت کوشش مضاعف و برنامه مدون در تحقق شعار تهران کلانشهر الگوی دنیا اسلام تأکید کرد و اضافه کرد: کارمحوری در سایه رضایت خداوند و کسب رضایت مندی شهروندان هدف اصلی مدیریت کلانشهر تهران است که شهرداران منطقه ها به عنوان سرپنجه های کارمحوری می بایست با عقلانیت، درایت و سلامت در تحقق آن کوشش کنند.

محمدهادی علی احمدی، شهردار تازه منطقه13 نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد دکتر زاکانی شهردار تهران، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل سازنده، همچون سنوات گذشته با نگاه غیر سلیقه ای و مبتنی بر ارتقاء شاخص و عملکردها در جهت رضایت خداوند و خدمت به مردم گام بردارد.

بعلاوه در این مراسم مجتبی شکری شهردار سابق منطقه13 ضمن تشکر از همه همکاران و اعضای شورایاری محلات به جهت همکاری صادقانه و همدلی در پیشبرد برنامه های شهری، به ارایه گزارشی از اقدامات اجرا شده طی یکسال گذشته پرداخت.

لازم به ذکر است در مراسم تکریم و معارفه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی، مدیران ارشد شهری و شورایاران محلات برگزار گردید، مهندس نظری، معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران با اهدای لوح از خدمات ارزشمند مجتبی شکری شهردار سابق قدردانی و محمدهادی علی احمدی را به عنوان شهردار تازه منطقه 13 معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1864

به "تأکید بر کارمحوری در تحقق الگوسازی کلانشهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید بر کارمحوری در تحقق الگوسازی کلانشهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید