به آتش کشیدن خودروی حامل مواد مخدر برای فرار از قانون در بیرجند

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که پس از ناکامی در فرار از دست مأموران خودروی خود را به آتش کشید، اطلاع داد و گفت: در بازرسی از این خودرو 8 کیلو و 300 گرم هروئین کشف شد.

به آتش کشیدن خودروی حامل مواد مخدر برای فرار از قانون در بیرجند

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی باقران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به یک خودروی پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اعلام کرد: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند که پس از طی مسافتی، راننده خودرو را متوقف و بلافاصله اقدام به آتش زدن آن کرد.

فولادی اضافه کرد: مأموران با از خودگذشتگی آتش را خاموش کردند و راننده خودرو که دچار سوختگی شدید شده بود از خودرو خارج و بلافاصله با اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی بیرجند توضیح داد: مأموران در بازرسی از خودرو 8 کیلو و 300 گرم هروئین کشف کردند که در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی گردید.

وی گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ قاطعانه ادامه دارد و اقدامات و شگردهای قاچاقچیان مانع از فرار آنان از چنگ قانون نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1002

به "به آتش کشیدن خودروی حامل مواد مخدر برای فرار از قانون در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به آتش کشیدن خودروی حامل مواد مخدر برای فرار از قانون در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید