بهترین جاهای تهران برای برف بازی

به گزارش بهترین مقاله، مکان های پرهیجان و فوق العاده ای برای برف بازی در تهران وجود دارد که در این روز های برفی تهران شما می توانید به این مناطق رفته و از آن لذت ببرید.

بهترین جاهای تهران برای برف بازی

بهترین مناطق تهران برای برف بازی در زمستان

فصل زمستان با زیبایی ها و لذت های فراموش نشدنی اش فرا رسیده و زمین لباس نارنجی خود را از تن خارج نموده و سفید پوش شده است. برف این نعمت زیبای خدا ، زمستان را عروس فصل ها نموده است و زمین با پوشیدن این لباس پاک و سپید زیباتر از قبل شده است. در این روزها که تهران نیز سپید پوش شده ، دوستداران برف از همان لحظه های اول بارش برف ، برف بازی را شروع کردند. چنانچه در این بخش از گردشگری نمناک گفته ایم مکان های زیادی در تهران وجود دارند که در روزهای برفی برای تفریح و برف بازی و ساختن آدم برفی مناسب اند . پارک ها، مناطق کوهستانی و پیست های مخصوص برف بازی تفریحگاه های مناسبی در تهران هستند که با رفتن به این مناطق می توان کمی از هیاهوی شهر و آلودگی فارغ شد و خستگی را از تن خارج کرد.

پیست اسکی های تهران

بهترین پیست های اسکی برف در تهران

در پیست های اسکی برف میتوانید با تجهیزات و لوازم پیشرفته ورزش های برفی سالم را انجام دهید و از برف بازی لذت ببرید . بهترین پیست های اسکی تهران و اطراف تهران بر قرار زیر است:

پیست اسکی بین المللی دیزین

پیست اسکی دیزین یکی از بهترین پیست اسکی های ایران و معتبرترین پیست اسکی در کل خاورمیانه است که برای برف بازی مناسب است.برای برف بازی در یک روز زمستانی به این پیست بزرگ سفر کنید و در کوه های برفی و سرد این پیست به برف بازی بپردازید.

پیست اسکی آبعلی

پیست اسکی آبعلی از قدیمی ترین پیست اسکی تهران و از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است که میتوانید از اوایل دی ماه تا اواخر اسفندماه به این پیست بروید . این پیست دارای تله کابین، تله سیژ و هشت تله اسکی مدرن است.

پیست اسکی برف شمشک

پیست اسکی شمشک از مناطق خوب تهران برای برف بازی است که در سال 1337 در روستای شمشک به بهره برداری رسیده است و در فاصله 57 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است . این پیست دارای 2 تله اسکی چکشی، 2 تله سیژ و 3 تله اسکی است .

بهترین پارک ها برای برف بازی در تهران

پارک ملت

پارک ملت یکی از پارک هایی تهران است که در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهارراه نیایش واقع شده است . در این پارک می توان به برف بازی و دیگر تفریحات مناسب روزهای برفی پرداخت . در فصل زمستان و روزهای برفی این پارک برای عکس دریافت و نقاشی کردن مناسب است. در کنار این پارک یکی از پردیس های سینمایی قرار گرفته است.

پارک پردیسان

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی ، پارک پردیسان تهران است که بین اتوبان شهید همت و شهید حکیم قرارگرفته است و یکی از زیباترین مناطق تهران برای برف بازی است . در پارک پردیسان می توانید روی برف های سپید با تیوپ سر بخورید و برف ها را گلوله کنید و آدم برفی درست کنید .مسیرهای دسترسی به پارک پردیسان آسان است و این پارک به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب نزدیک است .

پارک کوهسار

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی بوستان کوهسار است که در شمال غرب تهران واقع شده است . این پارک در دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته است . می توانید برای رفتن به این پارک از اتوبان ایرانپارس بروید.

پارک آب و آتش

از مکان های دیدنی در فصل زمستان ، پارک آب و آتش و پل طبیعت است . در این منطقه زیبا می توانید به برف بازی بپردازید و از زیبایی های آن در زمستان لذت ببرید. این پارک در میدان ونک اتوبان شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک واقع شده است.

بام تهران

یکی از بهترین و زیباترین نقاط تهران برای روزهای برفی ، بام تهران است که در بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال قرار گرفته است و می توانید در آنجا به برف بازی بپردازید. این منطقه کوهستانی است و از مرتفع ترین نقطه شهراست که می توانید از برف بازی و سر خوردن روی برف های آن لذت ببرید.

پارک پرواز

پارک پرواز ، پارکی زیبا در شهرک مخابرات است که روی تپه های ارتفاعات شمال غرب تهران واقع شده است و مکانی زیبا برای برف بازی برای برف دوستان و اهل تفریح است . این پارک در یک روز برفی رویایی و خلوت است و شما می توانید عکس های زیبایی را در این پارک بگیرید.

بوستان گفت و گو

یکی دیگر از بوستان های زیبای شهرکه برای برف بازی بسیار مناسب است ، پارک گفت وگو می باشد که در حاشیه بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است . این پارک مکانی برای گفتگوهای به یاد ماندنی و خاطره انگیز در زمستان است .

پارک ساعی

پارک زیبای ساعی با مساحتی حدود 12 هکتار در خیابان ولیعصر واقع شده است که یکی از زیباترین پارک ها در زمستان است . در این پارک زیبا می توانید برف بازی کنید و به ساخت آدم برفی با دوستانتان بپردازید.

پارک جمشیدیه

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی پارک جمشیدیه است که درانتهای خیابان نیاوران واقع شده است . در این پارک زیبا دریاچه، آبشار و آبنماهای سنگی وجود دارد که طراحی آن توسط کامران دیبا اجرا شده است.

بوستان باغ ایرانی

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی پارک زیبا باغ ایرانی است که در خیابان شیخ بهایی شمالی 20 متری پیروزان وجود دارد.

پارک ایران زمین

پارک ایران زمین از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است که در شهرک غرب خیابان ایران واقع شده است.

پارک لاله

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی ، پارک لاله است که در بلوار کشاروز تقاطع خیابان کارگر شمالی واقع شده است.

از دیگر پارک های مناسب تهران برای برف بازی و دریافت عکس های زیبای زمستانی عبارتند از :

  • بوستان بعثت
  • پارک فدک
  • کن
  • پارک هفت چنار
  • پارک آزادگان
  • پارک دانشجو
  • بوستان گلابدره
  • پارک شطرنج
  • پارک جنگلی تلو
  • پارک دارآباد
منبع: نمناک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 927

به "بهترین جاهای تهران برای برف بازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین جاهای تهران برای برف بازی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای تهران برای برف بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید