بزرگترین تورنومنت تاریخ بازی با بیش از 10 هزار داوطلب به زودی برگزار خواهد شد

به گزارش بهترین مقاله، ثبت نام رقبا برای Evo، بزرگترین تورنومنت بازی های مبارزه ای دنیا، به خاتمه رسیده است و با بسته شدن ثبت نام، برگزارکنندگان مسابقات فاش نموده اند که این مسابقات از 10 هزار رقیب منحصربه فرد پیشی گرفته است و این آمار و ارقام آن را به بزرگترین تورنمنت بازی های ویدیویی در تاریخ تبدیل نموده است. جالب است بدانید که این رقم شامل فروش بلیت های مربوط به تماشاگران نمی گردد که تا آغاز مسابقات در ماه جولای در دسترس خواهد بود.

بزرگترین تورنومنت تاریخ بازی با بیش از 10 هزار داوطلب به زودی برگزار خواهد شد

این خبر در رسانه های مختلف پخش شده و واکنش های جالبی به همراه داشته است. بعلاوه در پستی در سایت Evo، شرح داده شده است که این مسابقات چندین رکورد خاص مربوط به شرکت نمایندگان بعضی بازی ها نظیر تکن 8 (Tekken 8)، Granblue Fantasy Versus: Rising و Street Fighter 3: Third Strike را شکسته است. آمار دقیق این رکوردها در کنار آمار شرکت نمایندگان هر کشور در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد اما به جز تیکن 8، دو بازی دیگر به بیش از 1000 داوطلب دست پیدا نموده اند.

برای یاری به برگزاری هرچه بهتر مسابقات، این دوره از Evo در یک مکان بزرگتر از سال گذشته و در سالن غربی مرکز همایش لاس وگاس برگزار خواهد شد. بیش از ده هزار شرکت نماینده بدون شک نقطه عطفی در تاریخ صنعت بازی است و مبلغ قابل توجهی پول برای حمایت از یک تورنمنت ورزشی می پردازند، در حالی که بسیاری از مراسم ها با هزینه های کمتر برای جذب مخاطب مسائل زیادی دارند.

این رویداد قرار است از 19 تا 21 جولای (29 تیر تا 31 تیر) برگزار گردد و بهشتی برای هواداران بازی های مبارزه ای خواهد بود. به طور کلی هشت بازی در این مراسم حضور دارند که عبارتند از: تکن 8، مورتال کامبت 1، استریت فایتر 6، کینگ آو فایتر 15، Granblue Fantasy Versus: Rising ،Guilty Gear Strive ،Street Fighter 3: 3rd Strike ،Under Night In-Birth 2 Sys:Celes. همانطور که گفته شد، ثبت نام برای بازیکنان بسته شده است اما تماشاگران در حال حاضر می توانند برای این رویداد ثبت نام نمایند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2323

به "بزرگترین تورنومنت تاریخ بازی با بیش از 10 هزار داوطلب به زودی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین تورنومنت تاریخ بازی با بیش از 10 هزار داوطلب به زودی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید