باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم

به گزارش بهترین مقاله، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه صنعت گردشگری راهکار برون رفت از مسائل مالی کشور است گفت: باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم.

باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علی باقر نعمتی زرگران ظهر امروز در آئین افتتاحیه جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با اشاره به سهم گردشگری در اقتصاد دنیا گفت: صنعت گردشگری حدود 10 درصد از اقتصاد دنیا را از فراوری ناخالص از آن خود دارد و درآمد مستقیم صنعت گردشگری از گردشگران خارجی حدود 1200 میلیارد دلار است.

وی اضافه نمود: این صنعت بزرگترین و پردرآمدترین صنعت در دنیا است که با ورود هر 9 گردشگر یک فرصت شغلی ایجاد می نماید.

مدیرکل دفتر بازاریابی سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم گفت: فعالیت در صنعت گردشگری احتیاجمند شناخت درست جنبه های مختلف این صنعت است و باید گردشگری به عنوان گفتمان ملی توسعه کشور تبدیل گردد.

وی با بیان اینکه بخش مالی یکی از آثار و برکات صنعت گردشگری است توضیح داد: با توسعه صنعت گردشگری احتیاج به سرمایه گذاری در حوزه امنیتی کاهش پیدا می نماید و آثار این صنعت در حوزه های فرهنگی و دیپلماسی غیرقابل ارزش گذاری است.

نعمتی با بیان اینکه کشور ما با دارا بودن ظرفیت های عظیم در حوزه میراث ملموس و ناملموس زمینه لازم برای خروج از بسیاری مسائل مالی کشور را دارد اظهار داشت: در صنعت گردشگری می توان با سرمایه گذاری های اندک به ایجاد اشتغال و درآمد پایدار دست یافت زیرا گردشگری ایران دارای تنوع در حوزه های مختلف است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 701

به "باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید در صنعت گردشگری از کلام به سوی برنامه و اقدام پیش برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید