ساخت ویلا: باغ نگارستان، گلستانی دیگر از طهرون قدیم

به گزارش بهترین مقاله، باغ نگارستان یکی از مقاصد گردشگری است که سر زدن به آن در این روزهای میانه زمستان که هوای مرکز آلوده و خاکستری است، می تواند حال و هوای شما را عوض کند. با خبرنگاران همراه باشید تا گشتی در این باغ دوست داشتنی تهران بزنیم.

ساخت ویلا: باغ نگارستان، گلستانی دیگر از طهرون قدیم

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ نگارستان یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دوران قاجار است که در سال های اخیر یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری تهران است. یکی از مهم ترین دلایل حضور مردم در این عمارت زیبا و دوست داشتنی، وجود کافه ای باصفا به نام کافه طهرون بود که متاسفانه اخیرا بسته شده و قرارداد آن تمدید نشد. اما به غیر از بناهای تاریخی و موزه هایی که در این مجموعه وجود دارد، دیدنی های دیگری نیز در این باغ قرار گرفته است. گل و گیاه های همواره سبز باغ نگارستان، محوطه این مکان را به محلی باصفا و بسیار زیبا تبدیل نموده اند. این گیاه های قشنگ در همه جای باغ پراکنده و زینت بخش جاذبه های باغ هستند. از سازه ای که شباهت به حافظیه شیراز دارد تا اطراف حوض های باغ نگارستان، همه پر از گل و گیاه های زیبا است. پس اگر از هوای آلوده تهران خسته شده اید، ساعاتی را در باغ نگارستان بگذرانید و از بودن در آن نهایت لذت را ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا تصاویر اختصاصی ما از گل و گیاه های باغ نگارستان را نظاره گر باشیم.

سر زدن به باغ نگارستان را در این روزهای سرد و البته هوای آلوده مرکز به شما پیشنهاد می کنیم. امیدواریم با برنامه هایی تازه برای باغ نگارستان، مثل راه اندازی مجدد کافه طهرون یا کافه و مکانی مشابه آن که فضایی مناسب برای استراحت و گپ زدن مردم پس از بازدید از موزه ها، بازدید از باغ نگارستان باز نیز رونق بگیرد.

اگر شما نیز قبلا در باغ نگارستان حضور داشته اید، تجربه های خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1921

به "ساخت ویلا: باغ نگارستان، گلستانی دیگر از طهرون قدیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت ویلا: باغ نگارستان، گلستانی دیگر از طهرون قدیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلا: باغ نگارستان، گلستانی دیگر از طهرون قدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید