اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می شود

به گزارش بهترین مقاله، اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان با همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، 27 و 28 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می شود

این کنفرانس فرصتی برای گفت و گو و اشتراک تجارب بین فعالان حوزه نوآوری و مسائل کودک و نوجوان است.

بازی و سرگرمی،سلامت و محافظت از بچه ها و نوجوانان و آموزش بچه ها و نوجوان محورهای موضوعی این کنفرانس هستند.

در اختتامیه کنفرانس، که به طور همزمان با افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس در فضای باز پارک فناوری پردیس برگزار می شود، برندگان جایزه راهکارهای نوآورانه برای کودک و نوجوان که راهکارهای آنها از بین بیش از 80 طرح ارسال شده به دبیرخانه جایزه در شهریور و مهر ماه 1399، انتخاب شده است، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

شرکت در روز اول کنفرانس (27 اردیبهشت 1400)از طریق پلتفرم آنلاین زوم و با دریافت دعوتنامه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یا نمایندگی یونیسف ایران امکان پذیر است.

بنا به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به همه گیری کووید-19، حضور فیزیکی در روز دوم (اختتامیه) کنفرانس که به طور مشترک با نمایشگاه اینوتکس برگزار می شود، به صورت محدود و صرفاً با دعوت قبلی برگزارکننده مجاز خواهد بود. با این حال مشاهده آنلاین اختتامیه کنفرانس از طریق وب سایت Inotex.com برای عموم امکان پذیر است.

ثبت نام از طریق لینک https://evnd.co/zec4m تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با تلفن 41186(021) داخلی 5310 تماس حاصل فرمائید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1634

به "اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید