اهمیت رنگ ها در دکوراسیون فنگ شوییا

به گزارش بهترین مقاله، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا هنگامی که به گلی سرخ در باغچه می نگرید، حسی خاص در درونتان احساس می نمایید؟ تصور کنید که باغ عاری از گل های رنگین و تنها پوشیده از شاخ و برگ سبز رنگ بود. آنگاه چه احساسی می داشتید؟

اهمیت رنگ ها در دکوراسیون فنگ شوییا

صبحگاهان با مشاهده غنچه ای نوشکفته در باغ منزلتان، قلب شما سرشار از شادی و سرور می شود. سوسنی سفید با متانت روح شما را لمس می نماید. گل رزی سرخ با انرژی پرجوش و خروشش عشق و حرارت را برمی انگیزاند. چرا این احساسات برانگیخته می شوند؟ زیرا هر گلی رنگی متفاوت را منعکس می کند که طول موج آن به طرق گوناگون بر شما اثر می گذارد.

فنگ شویی از این جادوی رنگ ها استفاده می کند تا زندگی شما را متحول سازد. فنگ شویی با استفاده از این انعکاسات رنگی تعادلی میان انرژی های یین و یانگ شما ایجاد می نماید تا با شخصیت و محیط پیرامونتان هماهنگی داشته باشد.به انرژی یین همچون گیاهی در حال رشد فکر کنید که از زمین سر در برآورده است. از خاک برون می آید، به سمت بالا رشد و به سوی آسمان حرکت می کند.

انرژی یین در حین حرکت به سوی آسمان پراکنده تر و پخش تر می شود زیرا که انرژیی منفعل است. انرژی های یین دارای عنصری رویاگونه در اطراف خود هستند. براساس باورهای فنگ شویی رنگ های آبی، سفید، سبز و ارغوانی دارای انرژی یین می باشند.اگر محل کار شما با اشیایی به رنگ های رویاپردازانه و آفرینش گر پر شده است، ممکن است فنگ شویی شما را وادارد تا از تعداد آنها بکاهید و به جای آنها از رنگ هایی پرجنب و جوش تر استفاده نمایید. رنگ های فنگ شویی به شما کمک می نمایند تا روحیه کاری مناسب را به دست آورده و مشتاق فعالیت شوید.

انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 14

به "اهمیت رنگ ها در دکوراسیون فنگ شوییا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت رنگ ها در دکوراسیون فنگ شوییا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید